مشارکت ۴۰ هنرمند کاشانی در رویداد بچه‌های غدیر

اصفهان (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از حضور و مشارکت حدود ۴۰ تن از هنرمندان شهرستان کاشان در رویداد بچه‌های غدیر این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۴۰ هنرمند کاشانی در رویداد بچه‌های غدیر

میثم نمکی در حاشیه برگزاری رویداد بچه های غدیر کاشان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: رویداد بچه‌های غدیر یک رویداد فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است. این رویداد از سری برنامه‌های کاشان پایتخت نهج‌البلاغه است به نحوی که در رویداد رسانه‌ای دانش‌آموزان جوان و نوجوان عکس نوشته، فوتوکامنت و از این قبیل موارد تولید می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با بیان اینکه خروجی این اقدام کتاب حکمت‌های نهج البلاغه است، افزود: این کتاب با محوریت نهج‌البلاغه تولید می‌شود و در بخش دیگر نیز انیمیشن، فوتوکلیپ، تیزر و از این قبیل موارد نیز تولید می‌شود.

نمکی تصریح کرد: این اقدام از آن جهت خاص و منحصر به فرد است که برای کتاب‌های آسمانی نظیر تورات، انجیل، قرآن و غیره از این دست تولیدات را داریم اما در مورد نهج‌البلاغه چنین تولیداتی وجود ندارد.

مسئول دبیرخانه دائمی پایتخت نهج البلاغه ایران با بیان اینکه متولی بخش رسانه‌ای رویداد بچه های غدیر قرارگاه رسانه‌ای شهید آوینی، موسسه امیرالمؤمنین و رویش رسانه است، ابراز کرد: بخش هنری با محوریت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان است که از هنرمندان در بخش‌های خطاطی، نقاشی سیاه قلم و دیگر حوزه‌ها دعوت به عمل می‌آید.

نمکی با بیان اینکه حدود ۴۰ تن از هنرمندان شهرستان کاشان در رویداد بچه‌های غدیر حضور دارند، گفت: در حوزه فرهنگی نیز از قرارگاه‌های جهادی فعال، کانون‌های فرهنگی هنری، هیئات مذهبی و پایگاه‌های مقاومت بسیج فعال در زمینه نهج‌البلاغه دعوت به عمل آمده و آنان ایده‌هایی در حوزه نهج‌البلاغه ارائه می‌کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کاشان با بیان اینکه محوریت این برنامه با قرارگاه رسانه شهید آوینی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان انجام می‌شود، تصریح کرد: محوریت حوزه فرهنگی نیز با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان و تشکل هیئات مذهبی این شهرستان است و مرکز اجرای این رویداد نیز در سه نقطه هیئت حسینی نخل کاشان اجرا می‌شود.

نمکی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این رویداد فرهنگی، هنری، رسانه ای هدیه ورودی دریافت می‌کنند، تأکید کرد: طرح‌ها و آثار تولیدشده شرکت‌کنندگان در حوزه رسانه‌ای تا سقف ۱۰میلیون تومان خریداری می‌شود و از این رو آثار فاخر و با کیفیت ارزش بالاتری خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار