شهردار تبریز خبر داد:

احداث ۵۳ پارک محله‌ای در ۴۴ماه اخیر

تبریز(پانا) - شهردار تبریز از طراحی، احداث و بهره‌برداری از ۵۳ پارک محله‌ای و تحویل آن به شهروندان در ۴۴ ماه گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۵۳ پارک محله‌ای در ۴۴ماه اخیر

به گزارش شهریار، ایرج شهین‌باهر عصر دیروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های خدماتی رفاهی شهرداری منطقه ۵ تبریز گفت: شورای شهر و شهرداری تبریز مردم محور است و بر همین اساس پروژه‌های شهری را با نگاهی انسان‌محور طراحی و اجرا می‌کند.

او افزود: در دوره‌های گذشته فضای سبز شهری به پاساژ و کاربری تجاری تبدیل می‌شد، اما در دوره فعلی بزرگترین اقدام شورای شهر این است که شورا برای مردم و شهر کار کرد و بنا را بر هزینه‌کرد اعتبارات شهری برای رفاه مردم گذاشتیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: علاوه بر اینکه اجازه حتی یک متر مربع تغییر کاربری را ندادیم، معادل همه درختان تبریز در دوره فعلی مدیریت شهری درخت کاشت شده است.

او اضافه‌ کرد: امیدوارم شورای ششم و مدیریت آینده شهری، رویه توسعه فضای سبز پایدار شهری دوره پنجم را ادامه دهد.

ایرج شهین‌باهر با اشاره به احداث و نامگذاری پارکی به نام «هاشم چاوشی» اعلام کرد: با نامگذاری پارکی به نام هنرمند معروف شهرمان، خواستیم از هنرمندان تبریز نیز قدردانی کنیم.

او افزود: بهترین هدیه و تشکر برای مجموعه شهرداری، شادمانی کودکان و اهالی محل است که از این پارک استقبال کرده و با این حضور پرشور خستگی چهار سال از تن ما درآمد.

شهردار تبریز ابراز کرد: تلاش کردیم در این مدت رضایت مندی مردم را جلب کرده و در راستای آبادانی شهر قدم برداریم.

او اضافه‌ کرد: در این دوره از مدیریت شهری شاخص های توسعه پایدار شهری را افزایش دادیم و امیدواریم شورای ششم نیز بر اساس برنامه ۵ ساله و چشم‌انداز ۱۲ ساله که تدوین شده است، پیش برود.

ایرج شهین‌باهر با اشاره به برندسازی تبریز در سطح ملی و بین‌المللی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم برند تبریز به عنوان تمیزترین شهر کشور و شهر بدون معتاد متجاهر و بدون گدا را حفظ کنیم، به طوری‌ که حتی در توسعه‌یافته ترین شهرهای جهان هم این موضوع محقق نشده است.

او یادآور شد: تبریز در سازمان یونسکو به عنوان شهر خلاق در حوزه ادبیات معرفی شده است و تلاش داریم هر روز قدم‌هایی رو به جلو برداریم.

شهردار تبریز افزود: به عنوان یک شهروند، از اعضای شورای پنجم شهر که در چهار سال گذشته تمام امور را پیگیری و هدایت کردند تا شهرداری رویه گذشته خود را تغییر دهد، قدردانی می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار