استاندار خوزستان :رسانه‌ها و سمن‌ها مردم را به رعایت پروتکل‌ها تشویق کنند

اهواز (پانا)- استاندار خوزستان در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت رسانه‌ها و سمن‌ها مردم را به رعایت پروتکل‌ها تشویق کنند و اجرای برنامه‌هایی که مستلزم تشکیل اجتماعات باشد با مجوز علوم پزشکی صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خوزستان :رسانه‌ها و سمن‌ها مردم را به رعایت پروتکل‌ها تشویق کنند

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که در محل استانداری برگزار شد گفت: گزارشی درارتباط با واکسیناسیون کرونا داشتیم که بر این اساس تاکنون 530 هزار نفر در استان واکسن تزریق کرده اند.
استاندار خوزستان افزود: جهت واکسیناسیون افراد در کشور گروههای هدف مشخص شدهاند با این وجود در برخی از استانهای مرزی از جمله خوزستان تا 50 سال را برای تزریق واکسن لحاظ نموده اند و از50 سال به بالا امکان تزریق واکسن دارند.
سلیمانی اظهار کرد: متاسفانه در رده سنی 55 تا 60 سال 36 درصد و در رده سنی 50 تا 55 سال 23 درصد مراجعه شده است که این میزان کم است و تقاضا می کنم افراد دارای شرایط سنی به سرعت در مراکزی که شبکه بهداشت و درمان مشخص کرده است حضور پیدا کنند و واکسن دریافت کنند.
استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: کسی که واکسن را تزریق کند قطعا ایمنی بسیار بالاتری خواهد داشت البته باید باز هم پروتکل ها رعایت شود.
نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: امروز نیز وزیر بهداشت اعلام کرد از فردا افراد با رده سنی 48 سال به بالا در استان خوزستان میتوانند مراجعه کنند و واکسن بزنند و خوشبختانه واکسن به اندازه کافی داریم و مراکز متعدد برای تزریق آماده کرده ایم.
استاندار خوزستان تاکید کرد: از رسانه ها و صدا و سیما، شهرداری ها، دستگاه های دولتی، سمن ها و فعالان مجازی میخواهیم جهت تشویق مردم به رعایت پروتکل ها به صورت جدی ورود نمایند تا گرفتار موج پنجم کرونا نشویم.
سلیمانی بیان کرد: انجام هرگونه برنامه ای که مستلزم تشکیل اجتماعات باشد همچون برگزاری کنکورهای مختلف باید با مجوز علوم پزشکی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار