خروج سیمان از کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

یاسوج (پانا) - مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ممنوع بودن خروج سیمان از استان تا تامین کامل نیاز هم استانی‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
خروج سیمان از کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

براتعلی صالحی در خصوص مشکلاتی که این روز‌ها در حوزه سیمان به وجود آمده است گفت: هفته جاری به دلیل قطعی برق در سیستم تولید و توزیع سیمان وقفه‌ای ایجاد شد که استان ما هم از این قضیه مستثنی نبود.
صالحی بیان کرد: میزان تولید سیمان در استان کم شده که مقداری افزایش قیمت در این حوزه را شاهد بودیم و در حال حاضر وضعیت سیمان در استان به صورتی است که کمبودی در استان احساس نمی‌شود.
وی افزود: با توجه به مصوبه‌ای که انجام گرفته است خروج سیمان تا زمانی که تامین سیمان مورد نیاز هم استانی‌ها به صورت کامل انجام نشود، ممنوع است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر مازادی بر نیاز درون استان وجود داشت می‌توان آن را به خارج استان ارسال کرد البته توجه به موقعیت و نیازی که در استان احساس می‌شود اولویت با تامین سیمان مورد نیاز هم استانی‌ها است در این خصوص نیز نظارت‌هایی در حال انجام است.
قابل ذکر است به دلیل برخی مشکلات در توزیع برق در کشور مسئولان اقدام به تعطیلی کارخانه‌های سیمان کرده اند که این امر موجب افزایش قیمت و کمیاب شدن سیمان در استان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار