جانشین پلیس راهور تهران اعلام کرد؛

طرح منع تردد شبانه پابرجاست؛ رانندگان متخلف جریمه می‌شوند

تهران (پانا) - جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از طرح تشدید برخورد با تردد های شبانه در سطح شهر تهران و برخورد با رانندگان متخلف در این طرح خبر داد .

کد مطلب: ۱۲۰۲۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح منع تردد شبانه پابرجاست؛ رانندگان متخلف جریمه می‌شوند

به گزارش پلیس راهور، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در خصوص ترددهای شبانه و جریمه ورود به این طرح گفت: طرح تشدید برخورد با تردد های شبانه یا همان منع تردد کرونایی در سطح شهر تهران و معابر بزرگراهی و برخورد با رانندگان متخلف در دستور ویژه کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار دارد.

وی گفت: برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص عدم ثبت جریمه ها به ویژه در این 6 روزه تعطیلی، در طرح ورود به محدودیت‌های کرونایی شبانه، این دوربین‌ها همانند روز نخست و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال بوده و رانندگانی را که بدون مجوز وارد این محدوده‌ها می‌شوند را مورد اعمال قانون قرار می‌دهند.

وی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ تشدید این طرح را در دستور ویژه کار خود قرار داده است و تا هر زمان که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام نکرده باشد این طرح با قوت ادامه خواهد داشت.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ همچنین به رانندگانی که برای تردد در بازه زمانی منع تردد شبانه اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک می‌کنند، توصیه کرد که برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از 6 ماه تا یکسال را برای متخلفین در پی دارد.

سرهنگ موسوی پور از رانندگان تهرانی خواست به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، از تردد در شهر و در ساعات اعلامی و رفتن به دورهمی‌ها و مهمانی‌ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران جدا خودداری کنند و تردد خود را مدیریت و به بعد از ساعت 22 موکول نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار