قیمت نفت خام تثبیت شد

تهران (پانا) - قیمت نفت خام در معاملات امروز، جمعه، در حالی تثبیت شد که قیمت‌ها از سقوط سنگینی بازمی‌گردند که تحت تأثیر نگرانی از گسترش کرونای دلتا ایجاد  شده بود. 

کد مطلب: ۱۲۰۲۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
قیمت نفت خام تثبیت شد

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، قیمت نفت خام در معاملات امروز، جمعه، در حالی تثبیت شد که قیمت‌ها از سقوط سنگینی بازمی‌گردند که تحت تأثیر نگرانی از گسترش کرونای دلتا ایجاد شده بود.

اما آن‌چه باعث شد قیمت‌ها از سقوط بازگردند شواهدی از این بود که نشان می‌داد تقاضای نفت در حال افزایش است اما عرضه همچنان ثابت باقی مانده که این در ماه‌های آینده می‌تواند منجر به کمبود نفت در بازارهای جهانی شود.

این علی‌رغم این اتفاق می‌افتد که اوپک پلاس در تصمیم‌گیری جدید خود اعلام کرده است از ماه آگوست تا دسامبر هر ماه ۴۰۰ هزار بشکه در روز به تولید خود اضافه خواهد کرد، رقمی که به نظر کارشناسان ناکافی خواهد بود.

تا ساعت ۱۴:۰۴ به وقت تهران، قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با ۰.۰۳ درصد افزایش نسبت به قیمت بسته شده دیروز در ۷۳.۷۹ دلار تثبیت شد.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین آمریکا هم بدون تغییر نسبت به قیمت انتهایی معاملات دیشب، در ۷۱.۹۱ دلار باقی ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار