داور رشته هنر‌های تجسمی جشنواره فرهنگی، هنری فردا:

کشف سریع استعداد باعث قرار‌گیری در مسیر درست خواهد شد 

تهران(پانا)- داور رشته هنر‌های تجسمی جشنواره فرهنگی، هنری «فردا» گفت حضور پرشور و هیجان دانش‌آموزان قبل از شیوع بیماری کرونا تاثیر بسیاری بر روی روند کاری و فضای مسابقاتی داشته است.

کد مطلب: ۱۲۰۱۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف سریع استعداد باعث قرار‌گیری در مسیر درست خواهد شد 

ساناز عابدینی، داور رشته هنر‌های تجسمی جشنواره فرهنگی،هنری «فردا» اظهار کرد: «سال‌‌های گذشته دانش‌آموزان می‌توانستند با تماشای کار دیگر دانش‌آموزان ارائه بهتری به داوران بدهند و با این کار انگیزه دانش‌آموزان بسیار افزایش می‌یافت. قضاوت داوران قبل از این زمان هم بسیار پسندیده‌تر بوده است و همه ما تصویر ذهنی قابل درک‌تری از دانش‌آموزان داشته‌ایم.»

او ادامه داد: «بسیار باعث خوشحالی است که در این دوران چراغ مسابقات کم‌سو نشده است و فقط شیوه برگزاری مسابقات تغییر یافته است و دوران قبل و بعد شیوع بیماری کرونا معایب و مزایایی داشت و قابل توجه است که در جشنواره امسال همه اتفاقات با نظم و بدون مشکل خاصی پیش رفته است.»

این داور رشته هنرهای تجسمی عنوان کرد: «بخش راستی‌آزمایی و آثار پر قدرت دانش‌آموزان باعث حیرت داروان شده است و این موضوع بسیار لذت بخش است، داوران نیز سعی داشتند ارتباط خوب و آرامش‌بخشی با دانش‌آموزان داشته‌ باشند تا دانش‌آموزان بتوانند با اعتماد به نفس و آرامش،کار خود را ارائه بدهند. آموزش و پرورش می‌تواند با تشویق دانش‌آموزان از طریق هدایا و لوح تقدیر باعث تشویق و روحیه مثبت در دانش‌آموزان شود.»

خبرنگار دانش‌آموز: علی مهدی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار