افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان

۴ بیمارستان دیگر وارد چرخه مقابله با کرونا شد

اهواز(پانا)- رییس داشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا از افزوده شدن ۴ بیمارستان دیگر به چرخه مقابله با کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
۴ بیمارستان دیگر وارد چرخه مقابله با کرونا شد

فرهاد ابول نژادیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شمار مراجعان به بیمارستان های استان به شدت افزایش پیدا کرده و این موضوع بسیار نگران کننده است.

وی ادامه داد: تعداد مراجعان به بیمارستان های بهبهان و ماهشهر بیش از دو برابر شده است. معمولا آمار مراجعه بیماران به بیمارستان های استان در محدوده ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ بود، اما این آمار در روز گذشته به ۳۰۰۰ نفر رسید.

ابول نژادیان افزود: بعد از دو ماه شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان چهار رقمی شد و به همین دلیل چهار بیمارستان جدید شامل بیمارستان سینا، بیمارستان امام خمینی، بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نیروی انتظامی و بیمارستان امیرالمومنین (ع) تامین اجتماعی نیز به چرخه ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا اضافه شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد: با توجه به وضعیت خطرناک شیوع کرونا در استان خوزستان از مردم درخواست می‌کنیم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند و از هرگونه تردد غیرضروری، مسافرت و برگزاری دورهمی و تجمع خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار