باید به قرآن به چشم یک برنامه زندگی نگاه کنیم

مشهد(پانا)- داور تجوید مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور گفت باید به قرآن به چشم یک برنامه زندگی نگاه کرد. دانش‌آموزان با توجه به این مسابقات می‌توانند به‌صورت کاربردی به این آیات نگاه کنند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
باید به  قرآن به چشم یک برنامه زندگی نگاه کنیم

محبوبه کاتب داور تجوید مسابقات قرآن دانش آموزان دختر کشور در گفت و گو با پانا گفت: «از دست اندرکاران این مسابقات که هر سال نسبت به سال قبل از ویژگی‌های بیشتر و بهتری برخوردار می شوند تشکر می‌کنم. چرا که نظم و انضباط بسیار خوبی در این مسابقات حاکم است.»
وی ادامه داد: «مسابقات دانش‌آموزی به خاطر اینکه سطح گسترده‌ای از دانش‌آموزان را دربر می گیرد و دانش آموزان سرمایه مملکت هستند، خیلی تاثیرگذار است و روی جامعه دانش آموزی و از آن طریق در خانواده‌ها تاثیرگذار است. دانش آموزان می توانند در خانواده، در آینده خودشان و زندگی که در آینده تشکیل می دهند و جامعه ای که در آینده خواهند داشت تاثیرگذار باشند.»
کاتب در ادامه گفت: «مسابقات فرهنگی در کشور زیاد است اما این مسابقات به خاطر اینکه در زمینه قرآن است، نتیجه برجسته‌تری می تواند داشته باشد، ما باید به قرآن به چشم یک برنامه زندگی نگاه کنیم. دانش آموزان با توجه به این مسابقات می توانند به صورت کاربردی به این آیات نگاه کنند و از تاثیرات آن بر روی اخلاق، رفتار و برنامه‌ای که در دراز مدت می‌تواند در زندگی داشته باشد، بهره گیرند.»

خبرنگار: ملیکا رستمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار