نصر اصفهانی: تیراندازی ایران با آمادگی مناسب به المپیک توکیو می رود

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی تپانچه ایران از آمادگی بالای شاگردانش برای حضور در المپیک توکیو خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نصر اصفهانی: تیراندازی ایران با آمادگی مناسب به المپیک توکیو می رود

محسن نصر اصفهانی مربی تیم تپانچه در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا که اماکن ورزشی تعطیل شد، بصورت آنلاین با تیراندازان در ارتباط بودیم و آنان بصورت خشک و استقامتی در منزل تمرین می کردند اما تمرینات منزل محدودیت هایی داشت و ورزشکاران نیاز داشتند تا با شلیک واقعی تیراندازی کند و اشکالات موجود در تکنیکشان را ببیند و برطرف کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی هایی که با دادگر رئیس فدراسیون انجام دادیم مجوز استفاده از سالن با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی صادر شد و ما از اردیبهشت سال گذشته تمرینات را آغاز کردیم و تیراندازان همکاری و تلاش کردند و اجازه ندادند که بیماری کرونا تاثیرمنفی زیادی در روند پیشرفتشان بگذارد.

وی افزود: در حال حاضر تیراندازان دروضعیت خیلی خوبی از لحاظ آمادگی بسر می برند، امیدوارم در بازی‌های المپیک توکیو نیزعملکرد خوبی داشته باشند و به عنوان نمایندگان خوب ایران در این بازی‌ها حضور یابند.

مربی تیم ملی تپانچه گفت: ورزشکاران با حدود ۷۰ درصد آمادگی وارد مسابقات جهانی کرواسی شدند، انتظار داشتیم ورزشکاران عملکرد خودشان را نشان دهند و انتظار کسب مدال از آنها نداشتیم اما با تکرار مدال طلای انفرادی جواد فروغی و مقام سومی تیمی آقایان و سومی میکس ، ما شاهد عملکرد درخشانی از تیراندازان بودیم.

وی درباره حمایت کمیته ملی المپیک اظهار کرد: انصافا کمیته ملی المپیک حامی تیراندازان بود و ما قدردان هستیم، با اردوهای برون مرزی که با حمایت فدراسیون و اقای دادگر انجام شد تمام برنامه‌های پیش بینی شده را انجام دادیم و با آمادگی خیلی خوب به رقابت‌های ژاپن اعزام می‌شویم.

نصر اصفهانی درباره شناخت حریفان نیز گفت: مدعیان این رشته، ورزشکاران کشورهای چین، ژاپن ، هند، کره جنوبی و آلمان هستند که در مسابقات جام جهانی کرواسی تیم های چین ، کره جنوبی و ژاپن حضور نداشتند بنابراین تیراندازان ما باید با دقت و تلاش بیشتری در بازی های المپیک عمل کنند.

وی تاکید کرد: البته تیراندازی رشته ای است که رقیب ندارد و ورزشکار باید عملکرد خودش در تمرینات را در مسابقه به نمایش بگذارد. در این رشته عدد و رقم وجود دارد ما نسبت به ارقام جهانی معیار سنجی کردیم و آنها را ارتقا دادیم، ان‌شاالله همین عملکرد را در بازی‌های المپیک به نمایش می‌گذاریم.

مربی تیم تپانچه کشورمان در پایان گفت: نتایج در المپیک توکیو ، بستگی دارد رقبا در چه سطح آمادگی باشند ولی باید ورزشکاران ما عملکرد خوب خود را نشان دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار