وداع با پیکر محمدحسین فرج‌نژاد طلبه و مجاهد یزدی و خانواده‌اش

ابرکوه (پانا) - امروز مردم دارالعباده یزد پس از وداع با پیکر محمدحسین فرج‌نژاد طلبه و مجاهد یزدی و خانواده‌اش در حسینیه امیرچمخماق یزد، آنها را در زادگاهشان ابرکوه تشییع و به خاک سپردند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
وداع با پیکر محمدحسین فرج‌نژاد طلبه و مجاهد یزدی و خانواده‌اش

مرحوم فرج نژاد متولد ۱۳۵۹ و اهل شهر ابرقو در استان یزد و به شدت فعال بود. به روایت یکی از دوستان نزدیکش، او یک لحظه آرام و قرار نداشت. یک نیروی حزب الهی که در مسیر ترویج انقلاب یک لحظه آرام و قرار نداشت و بسیار پرکار بود. او به شدت متواضع و خوش‌ برخورد بود و با وجود اینکه یک دانشمند و محقق بود، اما هیچ‌گاه در برخوردهایش احساس غرور و تکبر نداشت.

فرج نژاد در طول سال های مختلف زندگی در حوزه سینما و شناخت صهیونیست و نسبت میان این دو، مطالعات و مقالات و کتاب های فراوانی تالیف و تدوین کرده بود. وی همچنین هزاران سخنرانی در سراسر کشور درباره موضوعات مختلف مرتبط با صهیونیست ها و روشنگری نسبت به آنها انجام داده بود.

کتاب های «اسطوره های صهیونیستی در سینما»، «فرقه ها، عرفان واره ها و مکاتب صهیونیستی» و «دین در سینمای شرق و غرب» از جمله کتاب هایی بود که وی به رشته نگارش درآورده بود. همچنین مقالات فروانی از او در نشریات و مجلات علمی کشور در موضوعات مرتبط با تحقیقاتش منتشر شده است. مقالاتی چون «بررسی انتقادی کابالیسم در سینمای هالیوود» (مطالعة موردی انیمیشین سینمایی ناین) نشریه «معرفت فرهنگی اجتماعی»؛ «اسطوره های صهیونیستی» در نشریه «رواق هنر و اندیشه»؛ «چشم سوم: جادوییسم و سینما» مصاحبه محمدحسین فرج نژاد با سعید مستغاثی در نشریه «رواق هنر و اندیشه»؛ «تعدد و نفوذ گسترده رسانه‌های صهیونیستی» در نشریه «فرهنگ پویا»؛ «انفطار صورت: اسطوره های صهیونیستی» در نشریه «رواق هنر و اندیشه»؛ «مسیحیت صهیونیستی، سیطره اختاپوس رسانه ای بر دنیا» و «سینما ساحل نجات صهیون» در نشریه «فرهنگ پویا» از جمله مقالات فراوانی بود که از این پژوهشگر ارزشمند منتشر شده است.
او به دلیل مطالعات و تالیفات فراوان در این حوزه و برملا کردن بسیاری از سناریوها و ترفندهای صهیونیستی در کشورمان همواره مورد تهدید دشمنان بود.
متاسفانه در این سانحه که در جاده قم-پردیسان رخ داد محمدحسین فرج نژاد و همسر و سه فرزندش به رحمت خدا شتافتند. پیکر این عزیزان بعد از تشیع گسترده مردم در قم و یزد صبح امروز در گلزار زهرای ابرکوه به خاک سپرده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار