تقدیر از مربیان و دانش آموزان پیشتاز  مقام آور کشوری و استانی سازمان دانش آموزی ناحیه 4 شیراز

شیراز ( پانا) - در مراسمی در جلسه شورای معاونین از مربیان و دانش آموزان پیشتاز مقام آور سازمان دانش آموزی ناحیه 4 در سالن امام رضا تجلیل شد .

کد مطلب: ۱۲۰۱۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مربیان و دانش آموزان پیشتاز  مقام آور کشوری و استانی سازمان دانش آموزی ناحیه 4 شیراز

سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و روز عرفه از تمامی برنامه های سازمان دانش آموزی که در جهت رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان و پرورش خلاقیت آنها انجام می شود تقدیر کرد
احمد رضا حسن شاعلی گفت : امروز سازمان دانش آموزی جایگاهی مناسب برای مشارکت‌های اجتماعی دانش آموزان در زمینه های مختلف فرهنگی و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی و اجتماعی است که به صورت داوطلبانه و با عشق صورت می پذیرد .
شاعلی در ادامه از زحمات خانم دکتر صبوری معاونت پرورشی ناحیه 4 و جناب مهندس رستمی مسوول سازمان دانش آموزی و همکاران پرتلاش این مجموعه و همه مربیان و دانش آموزان پیشتاز تشکر کرد .

مسوول سازمان دانش آموزی ناحیه 4 نیز ضمن تبریک عید سعید قربان از اقدامات و تلاش‌های بی وقفه ی تمامی مربیان پرتلاش ، و دانش‌آموزان پیشتاز، خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان به خاطر حضور موثر و همدلی صمیمانه در دوران کرونا و شرکت در جشنواره‌های مختلف و کسب مقام در سطح ناحیه ،استان و کشور قدردانی کرد .
حمید رضا رستمی گفت: امیدواریم همواره شاهد درخشش مربیان و دانش آموزان پیشتاز ناحیه 4 در سایه همفکری ،همدلی و همکاری در سطح استان و کشور باشیم .

در پایان هدیه ای به رسم یادبود به مرببان و دانش آموزان مقام آور تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار