تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران تا ظهر عید قربان باز هستند

تهران (پانا) - تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران، فردا چهارشنبه سی‌ام تیر برابر با عید سعید قربان از ساعت ۸ صبح تا ساعت یک ظهر، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران تا ظهر عید قربان باز هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تبریک به مناسب عید بزرگ قربان، اعلام کرد: 253 میدان و بازار میوه و تره بار تهران به منظور رفاه حال شهروندان و تأمین ارزاق و مایحتاج روزانه مراجعه‌کنندگان به این مراکز، از ساعت ۸ صبح تا ساعت یک ظهر فردا، در حال فعالیت خواهند بود.

بر اساس این اطلاعیه، علاوه بر میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران، 15 جایگاه ثابت و موقت عرضه بهداشتی دام تهران نیز در روز عید قربان از ساعت 5 بامداد تا ساعت 15، باز و مشغول خدمت‌رسانی و عرضه دام به شهروندان می باشند.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار و جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار