شبکه سه جنگ با پرسپولیس را رسمی کرد

تهران (پانا) - مدیران شبکه سه در اقدامی عجیب، تاریخی و منحصر به فرد قصد دارند برای دومین هفته متوالی بازی پرسپولیس را پخش زنده نکنند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شبکه سه جنگ با پرسپولیس را رسمی کرد

ماجرای درگیری پرسپولیس و شبکه سه به نظر می‌رسد جدی‌تر از یک درگیری ساده است و باید در انتظار تبعات گسترده آن بود. این پیامی است که امروز مدیران شبکه سه به صورت غیر مستقیم به پرسپولیسی‌ها اعلام کردند: « ما وارد جنگ با پرسپولیس شدیم»

ماجرا از هفته گذشته لیگ برتر شروع شد، جایی که بد سلیقگی و سو مدیریت سازمان لیگ فوتبال ایران باعث شد تا بازی بازی پرهوادارترین تیم‌های ایران همزمان شود و شبکه سه بر خلاف سیاست همیشگی خود که بازی مدعی جدی‌تر قهرمانی را پخش می‌کرد، پخش زنده بازی استقلال و سایپا را در دستور کار خود قرار داد که در قهرمانی تاثیری نداشت و پخش بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک را به شبکه ورزش واگذار کرد.

پس از این بازی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که از سیاست صدا و سیما عصبانی بود، دوربین‌های متعلق به صدا و سیما را از سالن نشست خبری به بیرون راهنمایی کرد تا ناراحتی خود را نشان دهد، موضوعی که برای مدیران شبکه سه خوش‌آیند نبوده است.

ابتدا محمد حسین میثاقی که هنوز نتوانسته محبوبیت از دست رفته‌اش را برگرداند، یحیی گل محمدی را به باد شدیدترین انتقاد گرفت اما این انتقاد پایان کار نیست و شبکه سه برای دفاع از سیاست عجیب خود قصد دارد باز هم همان حرکت هفته گذشته را تکرار کند و اینبار در حالی که پرسپولیس به قهرمانی نزدیک‌تر از قبل شده، شبکه سه قصد دارد بازی کم اهمیت استقلال و نفت مسجد سلیمان را پخش کند‌

رفتار عجیب مدیران شبکه سه البته باعث شده تا هواداران پرسپولیس کمپین عدم تماشای فوتبال از شبکه سه را راه‌اندازی کنند، آنها می‌گویند بازی امروز محبوب‌ترین تیم آسیا و ماشین‌سازی تبریز را از یوتیوب باشگاه تماشا می‌کنند تا برای باشگاه خود درآمدزایی کنند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار