شناسایی و جمع‌آوری 113 دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در چهارمحال و بختیاری

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری، از شناسایی و جمع‌آوری 113 دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و جمع‌آوری 113 دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وزارت نیرو ، "مجید فرهزاد" با اشاره به اینکه استخراج غیرمجاز رمز ارزها از دلایل اصلی کمبود برق و بروز خاموشی‌های اضطراری است، گفت: طی 10 روز گذشته تعداد 113 دستگاه غیرمجاز رمز ارز از 22 مرکز در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان، بروجن، سامان و فارسان شناسایی، جمع آوری و مورد پیگرد قانونی قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه روش‌های کشف و شناسایی این مراکز تقویت شده و ابتکار عمل‌های جدیدی افزوده شده است، گفت: کشف و جمع آوری ماینرهای غیرمجاز، افزایش پیدا کرده است و مردم سطح استان نیز می‌توانند مراکز غیر مجاز رمز ارزها را از طریق پلیس 110، تلفن پاسخگوی اتفاقات برق 121 گزارش دهند و یا اطلاعات این مراکز را به سامانه پیامکی 1000381121 ارسال کنند و از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.
گفتنی است، از آغاز طرح مقابله با مراکز غیرمجاز رمز ارزها در سطح استان تاکنون تعداد 1426 دستگاه با توان مصرفی 3.5 مگاوات معادل با مصرف برق شهر فرخشهر، کشف و جمع آوری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار