استعدادهای قرآنی باید به‌عنوان یک سرمایه فرهنگی تحت آموزش‌های لازم قرار بگیرند

مشهد(پانا)- معاون نماز اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت هدف از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان، کشف و مدیریت استعدادها است.

کد مطلب: ۱۲۰۱۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
استعدادهای قرآنی باید به‌عنوان یک سرمایه فرهنگی تحت آموزش‌های لازم قرار بگیرند

به گزارش ستاد خبری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور، رضا بهشتی، معاون نماز اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور در بخش آوایی به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود که در این بخش، مسابقات اذان را هم داریم.

وی گفت: ۳۳ نفر منتخب مرحله مقدماتی کشوری به مرحله نهایی راه پیدا کردند، ۱۰ نفر در بخش آوایی در هر پایه به رقابت می پردازند که ۵ نفر منتخب می شوند و در مجموع پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم، ۱۵ منتخب داریم.
بهشتی گفت: در این مسابقات از داوران بسیار مجرب استفاده شده و سطح مسابقات بسیار عالی است و جا دارد از استان میزبان و ستاد برگزاری مسابقات تشکر کنم.
وی گفت: هدف ما از برگزاری مسابقات نخبه گزینی و انجام یک مسابقه صرف نیست، هدف ما کشف استعدادها و یک نوع فناوری تحت عنوان مدیریت این استعدادها است، باید استعدادها کشف شود و بعد به دنبال پرورش استعدادها باشیم.

وی تاکید کرد: باید در یک فرآیند این استعدادها به عنوان یک سرمایه فرهنگی تحت آموزش های لازم قرار بگیرند و در مناطق خودشان به عنوان توسعه دهنده انس با قرآن و عترت و نماز باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار