رضا رجبی در گفت‌وگو با پانا

حواشی فوتبال ایران را روز به روز ضعیف‌تر کرده است

هواداران و پیشکسوتان حامی فرهاد مجیدی هستند/ امیدوارم مددی هر چه زودتر کنار برود

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال با بیان اینکه مددی از روزی که مدیرعامل استقلال شده شرایط تیم‌ها این باشگاه به هم ریخته و به همین خاطر هواداران و پیشکسوتان حامی فرهاد مجیدی هستند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حواشی فوتبال ایران را روز به روز ضعیف‌تر کرده است

رضا رجبی در گفت‌وگو با پانا، درباره شرایط استقلال و حواشی که در این تیم به وجود آمده است، گفت: « متاسفانه در این شرایط تنها هوادار ضرر می‌کند. چندین ماه است که فرهاد مجیدی راهش را از مددی جدا کرده و آنها هم حامی سرمربی تیم استقلال نیستند. مجیدی به لحاظ اسمی از افرادی که هم اکنون در باشگاه استقلال پست دارند خیلی بزرگتر است. من نمی‌دانم آقای مددی با چه سابقه‌ای به استقلال آمده‌اند، اما متاسفانه از زمانی که به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند تیم‌های استقلال آب خوش از گلویشان پایین نرفته است. »

وی ادامه داد: « پس از این که ناصر فریادشیران به عنوان مدیر آکادمی استقلال انتخاب شد، مددی او را به عنوان معاون اجرایی باشگاه هم انتخاب کرد. این موضوع خودش اظهر من الشمس است و به خوبی مشخص است که پشت پرده‌هایی دارد. البته فریادشیران زمانی که تیم در جام حذفی بازی می‌کرده به رختکن استقلال رفته بود که فرهاد مجیدی او را راه نداد؛ چرا که آنها را قبول ندارد. اگر هم پس از پایان بازی مجیدی عنوان کرده بود که من به آنها نمی‌بازم، منظورش تیم مقابل نبوده؛ بلکه دقیقا راجع به افراد صحبت کرده که دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. »

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: « من نمی‌دانم چرا نهادهای نظارتی به این موضوع ورود نمی‌کنند. مددی با اقداماتی که در باشگاه استقلال انجام داده ۳۰ میلیون هوادار را ناراضی کرده است و این ایجاد نارضایتی برای هواداران اتفاق خوشایند نیست. متاسفانه شرایط در حال حاضر از همه نظر سخت شده است و تنها دلخوشی هواداران فوتبال تیم‌های آنهاست اما متاسفانه اقداماتی که در فوتبال اتفاق می‌افتاد راه به جایی نمی‌برد و باعث می‌شود تنها حواشی شدت بگیرد.»

رجبی عنوان کرد: « افراد زیادی به عنوان پیشکسوت در باشگاه استقلال حضور دارند که همگی با سابقه و تحصیلکرده هستند؛ چرا نباید این افراد در آکادمی حضور داشته باشند. من چهل سال است که در بدنه این باشگاه هستم، از همه مسائل به خوبی آگاهم. الان هم با شرایطی که در استقلال به وجود آمده معتقدم مجیدی باید تا آخر این راه را ادامه بدهد. یک ضرب المثلی هست که می‌گویند وقتی یک نفر تنه‌اش به آب خورد باید تا آخر شنا کند. من فکر می‌کنم در مورد فرهاد مجیدی شرایط همین است. در حال حاضر هواداران و پیشکسوتان حامی فرهاد مجیدی هستند. او باید از راهی که در آن قدم گذاشته است پشیمان نشود و ادامه دهد. امیدوارم مددی هم سرش به سنگ بخورد و از کارهایی که در باشگاه انجام می‌دهد، دست بکشد. من نمی‌دانم ماندن به چه بهانه‌ای است؟ در حال حاضر افراد زیادی به عنوان هوادار از عملکرد او ناراضی هستند و به شدت به مددی انتقاد می کند.او باید به این موضوع فکر کند که چند سال دیگر نامش به عنوان مدیرعامل باشگاه بزرگ استقلال آیا به نیکی یاد می‌شود یا در مورد او مسائل دیگری را مطرح می‌کنند. »

وی تاکید کرد: « مسلما مسائل حاشیه‌ای که به فوتبال ما ورود می‌کند تاثیر آن را هم می گذارد. در بازی جام حذفی بازیکنانی که در زمین بازی می‌کردند به لحاظ قیمت‌گذاری بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ میلیارد قرارداد داشتند اما دریغ از یک بازی خوبی که از آنها ببینیم. من برای نخستین بار در میانه‌های فوتبال دو تیم استقلال و پرسپولیس خوابم رفت! دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس که وابستگی دولتی دارند و می‌توانند برای مردم شادی آفرین باشند اما به جایی میرسند که دربی کسل کننده و بی روحی را از هر دو تیم شاهد هستیم. مسائل حاشیه‌ای باعث می‌شود تا فوتبال ایران روز به روز ضعیف‌تر شود و این موضوع را در بازی های مختلف به وضوح دیده‌ایم. »

رجبی عنوان کرد: « رئیس مجممع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، وزیر ورزش و جوانان است. او باید به خاطر نگرانی و ناراحتی هواداران استقلال کاری انجام دهد. امیدوارم سلطانی‌فر در روزهای پایانی دولت برای استقلال تصمیم درستی بگیرد در این چند سال اخیر باشگاه شرایطی را به وجود آورده که مربی تنها تابع آنها رفتار کند و هر دستوری که آنها بدهند، مربی باید تمکین کند. در صورتی که در هیچ کجای دنیا این شرایط وجود ندارد. خروجی فوتبال نتایج، سرمربی و بازیکنان است. در استقلال الان شرایطی به وجود آمده که حتی بازیکنان به خاطر پول دیگر به میدان نمی آیند بلکه برای حمایت از مجیدی و وضعیتی که الان در استقلال به وجود آمده بازی می‌کنند. امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند و فرهاد مجیدی هم بداند، هواداران و پیشکسوتان استقلال حامی او هستند » .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار