برگزاری جلسه کار گروه خانواده در بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) بوشهر

خبرگزاری پانا :جلسه هماهنگی کار گروه بانوان با حضور نمایندگان بانوان نهادها و ادارات استان با عنوان “کار گروه خانواده” در دفتر مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،در این جلسه مشاور و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر خانواده را مهمترین بنیان مستحکم در جامعه و به یکی از نهادهایی که در ارتقاء سلامت جامعه تاثیر گذار است، برشمرد و گفت: تفکیک جنسیت افراد شاغل از طرف ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نهادها و ادارات علی رغم مقاومتهایی که وجود داشت، تحقق پیدا کرد و این طرح اول در استانداری اجرا و عملی شد و مورد استقبال افراد قرار گرفت.
زهرا عرفان افزود: این طرح جهت احیای امر به معرف و نهی از منکر در ادارات و نهادها می باشد.
در ادامه مسئول بسیج جامعه زنان استان بوشهر نیز زنان را یکی از تأثیر گذارترین قشر در جامعه دانست و گفت: هدایت و سعادت هر جامعه بستگی به زنان آن جامعه دارد.
زهرا اسدی با اشاره به اینکه خانواده یک نظام مقدس در نظام جمهوری اسلامی است، افزود: ما شاهد حضور زنان در مشاغل زیادی هستیم و این حضور بر خلاف عقیده برخی افراد با رعایت احکام و شرایط اسلامی مانع پیشرفت نیست اما اگر احکام و شرایط اسلامی رعایت نشود نه تنها مانع پیشرفت جامعه بلکه باعث تزلزل در بنیان مستحکم خانواده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار