مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه:

کلیه مدارس در حال ساخت سطح منطقه، تا پایان تابستان جاری به بهره‌برداری می‌رسند

کرمانشاه(پانا) -مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در آئین کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه روستای سریاس گفت کلیه مدارس در حال ساخت سطح منطقه، تا پایان تابستان جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کلیه مدارس در حال ساخت سطح منطقه، تا پایان تابستان جاری به بهره‌برداری می‌رسند

آئین کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه روستای سریاس با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، رئیس و برخی از اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان، بخشدار باینگان، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان و معاونین وی و جمعی از معتمدین و دانش آموزان روستای مذکور برگزار شد.

امیر ظاهری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمانان و تشکر از زحمات بی شائبه اداره کل نوسازی و همچنین مجمع نمایندگان استان به سبب توجه ویژه به منطقه کمتر برخوردار باینگان، ابراز امیدواری کرد با همت این عزیزان، در آینده ای نزدیک شاهد ساخت و بازسازی مدارس مورد نیاز منطقه باشیم.

وی افزود: خوشبختانه خیرین سطح منطقه همواره کمک حال آموزش و پرورش بوده و به میزان وسع خود در تعمیرات و تجهیز مدارس از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت وجود مدارس استاندارد و متناسب با جمعیت مناطق مختلف شهری و رستایی سطح استان گفت: به فضل الهی سه واحد در حال ساخت سطح منطقه باینگان تا پایان تابستان جاری به بهره برداری رسیده و از ابتدای سال تحصیلی آینده میزبان همکاران و دانش آموزان عزیزمان خواهد بود.

مرزبان نظری گفت: مدرسه 6 کلاسه روستای سریاس، با همت خیر نیک اندیش سرکار خانم فروزان علیمحمدپور، یادبود همسر مرحومشان فاروق الله پناه) با زیر بنایی به مساحت 290 متر مربع و به صورت مشارکتی در آینده نزدیک ساخته خواهد شد.

وی تصریح نمود: در طرح های مشارکتی، خیر به اندازه وسع خود کمک نموده و مابقی هزینه مورد نیاز ساخت، پس از برآورد هزینه توسط این اداره کل تقبل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار