مدیرعامل باشگاه ماشین سازی:

به‌خاطر بازی شرافتمندانه قول پاداش داده‌ایم

تبریز(پانا) -روز یکشنبه تمرین تیم ماشین‌سازی با حضور مدیرعامل باشگاه و اصحاب رسانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
به‌خاطر بازی شرافتمندانه قول پاداش داده‌ایم

یونس قربانی مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تیم ماشین‌سازی در وضعیت خوبی قرار دارد و بازیکنان برای مسابقه مهم با پرسپولیس آماده می شوند.
قربانی در ادامه با اشاره به پاداش پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: باتوجه به اینکه در وضیعت فعلی شایعه های زیادی برای تیم های اول و آخر جدول وجود دارد، ما برای بازی جوانمردانه و شرافتمندانه قول پاداش برای بازیکنان داده ایم.
وی ادامه داد: همانطور که در بازی با سپاهان نیز قول پاداش داده بودیم، برای بازی مقابل پرسپولیس هم نیز با مصوبه هیات مدیره پاداشی در نظر گرفتیم و استاندار هم نیز در این باره قول مساعدت داده اند.
قربانی درباره رقم پاداش گفت: همانند قول پاداش بازی مقابل سپاهان در صورت برد مبلغ دو میلیارد ریال بعنوان پاداش اهدا خواهیم کرد.
مدیر عامل باشگاه ماشین سازی درباره بازیکنان کنار گذاشته شده گفت: ما چند تن از بازیکنان که به دلایل انضباطی مشکل داشتند را با تصمیم کمیته انضباطی و قوانین جاری فدراسیون کنار گذاشتیم که اسامی آنها: حبیب گردانی، محمد ابراهیم و سید مهدی اسلامی است.
قربانی ترکیب ۱۸ تیمی برای لیگ برتر را به فال نیک گرفت و ادامه داد: شایعاتی مبنی بر فروش تیم ماشین سازی در صورت باقی ماندن در لیگ برتر وجود دارد که این شایعات را تکذیب می‌کنم.
در پایان قربانی به اولویت های باشگاه ماشین سازی اشاره کرد و گفت: اولویت اول ما حمایت از فوتبال است اما در نظر داریم با جذب اسپانسر در سایر ورزش ها نیز فعالیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار