رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

هدف اصلی جشنواره فرهنگی، هنری فردا تربیت است

تهران(پانا)- رییس حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت جشنواره فرهنگی، هنری فردا در واقع جشنواره تفاوت‌های دیروز با امروز است و هدف اصلی از برگزاری آن مسئله مهم و جدی تربیت است.

کد مطلب: ۱۲۰۱۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی  جشنواره فرهنگی، هنری فردا تربیت است

رضا روستایی رییس حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی اظهار کرد: جای دانش‌آموزان که محور فعالیت‌ها و برنامه‌های این جشنواره هستند بسیار خالی است.

او ادامه داد: من افتخار حضور و کار در اردوگاه فرهنگی و هنری را داشته‌ام و هر چه آموخته‌ام حاصل اندوخته‌های این دوران است و هدف اصلی این جشنواره تربیت است. کاری که در این جشنواره انجام می‌گیرد،کاری بسیار پرزحمت است اما حضور در جشنواره‌ها جای خوبی برای بزرگ شدن از نظر کاری است.

روستایی اضافه کرد: در راستای اهداف تربیتی جشنواره بهتر است که نماز اول وقت را فراموش نکنیم و نماز را به جماعت بخوانیم و بدانیم با اولویت قرار دادن نماز اول وقت جایگاهی برای رشد معنوی و مذهبی خود قرار بدهیم، حافظ اسرار اطلاعاتی باشید که به دست می‌آورید و تا اعلام نتایج نهایی و رسمی تایید کمیته فنی در این‌باره صحبتی نکنید.

او در ادامه افزود: با توجه با اوضاع اقتصادی کشور تا آنجا که مقدور است در استفاده از انرژی برق و هرآنچه که مربوط به بیت‌المال است و به برگزاری بهتر جشنواره کمک می‌کند، صرفه‌جویی کنید.

در ادامه فرحناز پوربخشی به توضیح فضای آموزشی حاکم در جشنواره پرداخت و بر برقراری آرامش برای دانش‌آموزان در اجرای آزمون و ارتباط دادن با داوران تاکیدکرد.

خبرنگار: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار