معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

نظم مهم‌ترین اصل در موفقیت کار گروهی است

تهران(پانا)- به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران مشکلات در کار اجرایی غیرقابل اجتناب است و چیزی که مهم است چگونگی حل مسئله و برطرف کردن مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

کد مطلب: ۱۲۰۰۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نظم مهم‌ترین اصل در موفقیت کار گروهی است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، در مراسم هماهنگی سی‌ و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا خطاب به مسئولین کمیته‌های مختلف گفت: در شرایط حساس و سخت بیماری کرونا، مراقبت و دقت نظر جهت رعایت شرایط ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی برای حاضرین بسیار مهم است.

وی در مورد ساختار و وظایف اعضای کمیته‌های مختلف بیان کرد: ساختار عوامل اجرایی بر اساس شرح وظایف مشخص شده و باید علاوه بر نظم، کمیته‌های دبیرخانه، پشتیبانی، روابط‌عمومی، مستندسازی، حراست، ارزیابی تخصصی و فناوری، علیرغم تفاوت در سلیقه‌ها، هدف واحدی داشته و بتوانند با همکاری و همراهی، جشنواره را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند.

هاشمی افزود: اعضای محترم ستاد اجرایی باید در تکمیل چک لیست‌ها و تحویل و دریافت وسایل و امانتداری اهتمام ویژه داشته باشند و به هنگام پیش آمدن مشکلات احتمالی و غیرقابل پیش‌بینی، مدیریت بحران را در جهت فراهم نمودن محیط آرام و بدون نگرانی برای دانش‌آموزان در نظر بگیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران خاطرنشان کرد: سعی همه دست‌اندرکاران برگزار کننده این جشنواره بر برقراری عدالت و برخورد با سعه صدر باشد و علاوه بر انجام کارها بصورت تخصصی در هر کمیته، در صورت وجود مشکل و ناهماهنگی، در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاع‌رسانی شده و در گروه‌های مجازی فقط مسائل مربوطه به حوزه خاص آن گروه ارائه و از ارسال مطالب غیرضروری خودداری شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار