امسال بیش از 10 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس استان اردبیل هزینه شده است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد با همکاری اداره کل نوسازی و از محل خرید اوراق توانستند بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار تامین و برای خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس و هنرستان های مناطق و نواحی اقدام کنیم.

کد مطلب: ۱۲۰۰۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
امسال بیش از 10 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس استان اردبیل هزینه شده است

به گرارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه پروژه مهر با بیان اینکه کمیته های پروژه مهر تا بازگشایی مدارس بایستی فعال باشند، اظهار کرد: روند پروژه مهر در استان به خوبی در حال پیگیری است، ولی لازم است که وضعیت نواحی و مناطق در این خصوص مورد بررسی قرار گیرد تا نقاط ضعف و قوت آن ها احصا و نسبت به حل مشکلات اقدام شود.

او همچنین خواستار آمادگی طرح موضوع پروژه مهر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان شد و افزود: گزارش عملکرد پروژه مهر باید منعکس کننده فعالیت های انجام یافته در مدارس باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به حجم، تنوع و میزان اعتبار اختصاص یافته برای تجهیزات مورد نیاز مدارس تصریح کرد: تجهیزات خریداری شده به تدریج به مدارس ارسال شود و برنامه نمادین برای ارسال این تجهیزات به مدارس برگزار شود.

ناصری تداوم کنترل وضعیت نیروی انسانی نواحی و مناطق را خواستار شد و بیان کرد: 631 نفر درخواست انتقال داده بودند که 405 نفر موفق به انتقال شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار