دیدار اعضای هیأت مدیره کانون جوانان منطقه ۱۴ با مدیرکل سلامت شهرداری تهران

تهران (پانا) - اعضای هیأت مدیره کانون جوانان منطقه ۱۴ با مدیر کل سلامت شهرداری پایتخت و تعدادی از مسئولین، دیدار و گفت وگو کردند.  

کد مطلب: ۱۲۰۰۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای هیأت مدیره کانون جوانان منطقه ۱۴  با مدیرکل سلامت شهرداری تهران

به گزارش روابط عمومی کانون جوانان منطقه ۱۴، این جلسه با حضور زینب نصیری؛ مدیر کل سلامت شهرداری تهران، عباسعلی عباسی؛ معاون مدیر کل سلامت شهرداری تهران، محیا شعیبی؛ مدیر اداره سلامت اجتماعی شهرداری تهران و اعضای هیأت مدیره کانون جوانان شهر تهران برگزار شد. در این دیدار در خصوص فعالیت های پیش روی این کانون، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

هر یک از اعضای هیأت مدیره، ضمن ارائه گزارشی کوتاه در باب فعالیت های کانون جوانان در خصوص موانع و مشکلات موجود همچون تهیه آئین نامه داخلی، استفاده از ظرفیت های اعضای کانون جوانان بر اساس تخصص های موجود، برگزاری انتخابات دبیر کلی و هیأت مدیره کانون جوانان و سایر مسایل حوزه جوانان نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در ادامه، نصیری؛ مدیرکل سلامت شهرداری تهران نیز در خصوص مباحث مطرح شده در این نشست راهکارهایی را ارائه داد و حمایت اداره کل سلامت را از کانون جوانان اعلام کرد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست، با توجه به تقدیم استعفای حسین شیرازی مقدم از دبیرکلی کانون جوانان شهر تهران در اسفند ماه سال گذشته، به پیشنهاد اداره کل سلامت و رأی اعضای هیأت مدیره، مقرر شد حسین شیرازی مقدم به کار خود به عنوان دبیرکل تا برگزاری انتخابات کانون جوانان شهر تهران ادامه دهد.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار