ایمان عالمی در گفت‌وگو با پانا

انتصاب‌های غلط به استقلال ضربه زد؛ به باشگاه ظلم کردند

پیروزی در دربی درایت کادر فنی و بازیکنان بود؛ مدیران کاری برای استقلال نکردند

تهران (پانا) - مربی سابق استقلال معتقد است موفقیت‌های این تیم حاصل عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم است و مدیران کاری برای استقلال نکرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۰۰۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب‌های غلط به استقلال ضربه زد؛ به باشگاه ظلم کردند

ایمان عالمی در گفت‌وگو با پانا درباره پیروزی استقلال در مرحله یک چهارم جام حذفی در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس گفت: « این بازی حساسیت‌های خاص خودش را داشت. هر دو تیم برای رسیدن به پیروزی تلاش بسیار زیادی کردند، البته هم استقلال و هم پرسپولیس در لیگ برتر شرایط بسیار خوبی داشتند. استقلال از ۵ بازی گذشته ۴ پیروزی و یک نتیجه مساوی کسب کرده بود. بازیکنان پختگی و آمادگی لازم برای حضور در جام حذفی را داشتند. هر دو تیم می‌دانستند که از این بازی چه می‌خواهند. »

وی ادامه داد: « حذف شدن از جام حذفی سخت بود بنابراین به لحاظ فنی و تاکتیکی بازیکنان تمام توان خود را به نمایش گذاشتند. به اعتقاد من بازی کیفیت خوبی داشت. با توجه به حساسیت که جام‌حذفی دارد، آنها نتوانستند در ۹۰ دقیقه به گل برسند. هر دو تیم تا پایان بازی پایاپای عمل کردند، اما در دو وقت اضافه استقلال عملکرد بهتری داشت و موقعیت‌های خوبی را هم به دست آورد. اما متاسفانه با بی‌دقتی نتوانست آنها را به گل برساند. »

عالمی درباره قضاوت علیرضا فغانی در این بازی گفت: « داوری در این دیدار بسیار خوب عمل کرد. بازیکنان هم تلاش بسیار زیادی کردند، اما در نهایت در ضربات پنالتی استقلال برنده این دیدار شود. جام حذفی برای استقلالی ها اهمیت زیادی داشت.خیلی خوشحالم که با وجود همه این بی‌مهری‌ها، کادر فنی به همراه بازیکنان توانستند برنده این دیدار باشند. امیدوارم در مرحله بعد استقلال باز هم بتواند با پیروزی برابر حریف خود به قهرمانی در جام حذفی برسد.»

مربی سابق استقلال با بیان اینکه این تیم مشکلات مدیریتی بسیار زیادی دارد عنوان کرد: « متاسفانه در استقلال مشکلات مدیریتی حرف اول را می‌زند. انتصاب‌هایی که در این تیم انجام شد غلط بود. پیرو این اتفاقات مربیان و بازیکنان زیادی هم روی کار آمدند و استقلال به لحاظ ثبات شرایط خوبی نداشت. اما الان کادرفنی با درایت خودش و با همراهی بازیکنان بدون کمک و حمایت مدیریت، توانستند در این دربی پیروز میدان شوند و کار بزرگی انجام شد. »

عالمی تأکید کرد: « مدیریت برای تیم استقلال هیچ کاری انجام نداده و اگر تیم پیروز‌هایی کسب کرده تنها به‌خاطر همت بازیکنان و اعضای کادر فنی بوده است. امیدوارم تا انتهای فصل این روند ادامه پیدا کند و در جام حذفی هم قهرمان شوند. همچنین در لیگ برتر عنوان سومی حفظ شود، تا سهمیه آسیا را از دست ندهیم. متاسفانه در این چند سال اخیر به استقلال ظلم شد. باید از همین جا به اعضای کادر فنی و بازیکنان تبریک بگویم که با اقتدار خود و بدون حمایت کسی توانستند در این چند مسابقه با تمام توان بازی کنند و پیروز میدان شوند. »

پیشکسوت استقلال در پایان درباره روی کار آمدن وزارت ورزش با وزیر جدید گفت: « امیدوارم در دولت آینده تغییرات خوبی در راس کار اتفاق بیفتد که نگاه‌ها همسو باشد و حق کسی پایمال نشود. در این چند سال هرچقدر استقلال از ناملایمتی‌ها صحبت کرد هیچ اتفاقی نیفتاد. نیاز است که در راس کار افراد روی کار بیایند که نگاه متعادل داشته باشند. متاسفانه تبعیض‌ها در این چند سال اخیر بسیار مشهود بود. در برخی از انتصاب‌ها واقعاً به استقلال ظلم شد. ما به دنبال این نیستیم که این شرایط ادامه پیدا کند یا به نفع استقلال همه چیز تغییر کند، بلکه هدف این است که استقلال و هر تیم دیگر شرایط یکسانی داشته باشد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار