برگزاری جلسه کارگروه ساماندهی نظارت بر تولید لباس فرم دانش‌آموزان شادگان

شادگان ( پانا) -سازمان دانش‌آموزی شهرستان شادگان اولین جلسه کارگروه ساماندهی و نظارت بر لباس فرم دانش آموزان را با دعوت از نمایندگان اداره صمت، تعاون، کار و رفاه و رئیس اتحادیه خیاطان ، برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه ساماندهی نظارت بر تولید لباس فرم دانش‌آموزان شادگان

با حضور سید صالح فاضلی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان، عبدالرزاق البوبالد، معاون پرورشی و تربیت بدنی، نعیم مچاسبه مسؤل سازمان دانش آموزی و دیگر اعضای کارگروه، جلسه ساماندهی و نظارت، جهت برنامه ریزی و توزیع مدارس این شهرستان بر تولیدیهای فعّال این شهرستان و اجرایی کردن دستورالعمل سازمان دانش آموزی استان خوزستان برگزار شد.

فاضلی در این جلسه ضمن امیدواری بر حضوری بودن مدارس در سال تحصیلی جدید، نکات مهم فرهنگی و اجتماعی در تولید لباس فرم دانش آموزی را یادآور شد. همچنین بر کیفیت و رعایت نرخ نامه ها از سوی تولیدی های لباس تاکید کرد.

البوبالد معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش این شهرستان در این جلسه با تأکید بر دستور العمل صادره از سوی سازمان دانش آموزی استان در این زمینه ابراز کرد: انتخاب رنگ، کیفیت پارچه و دوخت، اهمیت بالا دارد.

البوبالد در این جلسه بر ضرورت نهادینه کردن لباس فرم بین دانش آموزان پسر نیز تاکید کرد. مچاسبه مسؤل سازمان دانش آموزی این شهرستان با ارائه گزارش از عملکرد این سازمان به عنوان مجری این طرح، خواستار هماهنگ بودن ادارات صمت، تعاون، اتحادیه و اداره آموزش و پرورش در این زمینه شد. هر کدام از کارشناسان مدیریت آموزش و‌ پرورش و‌ نمایندگان ادارات صمت و‌ تعاون ضمن ایراد نقطه نظرات خود در مورد چگونگی اجرای دستور العمل این طرح ، بر ایجاد نظم و‌ انضباط و‌ تعامل بین مدارس و‌ کارگاه‌ها و‌ فعالیت زیر نظر کارگروه شهرستان و‌ پرهیز از خود رای و طبق نرخنامه اداره صمت و‌ اتحادیه خیاطان و‌ تهیه پارچه های با کیفیت جهت ارائه خدمات به دانش آموزان و‌ تکریم ارباب رجوع تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار