بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در جواد آباد

جوادآباد(پانا)- حجاب از موضوعاتی است که همواره در فرهنگ اسلام مورد توجه بوده است و با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب حفظ حجاب و عفت، حفظ خط اسلام و ایمان مردم است.

کد مطلب: ۱۲۰۰۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در جواد آباد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب در اداره آموزش و پرورش منطقه جوادآباد جلسه‌ای برگزار شد و در این جلسه نغمه خسروی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جواد آباد در سخنانی اظهار کرد: بدون تردید حجاب و عفاف دو ارزش در جامعه بشری اصول جدایی ناپذیرند و بدون یکدیگر معنی حقیقی خود را از دست می‌دهند و در حقیقت هدف کمک به رسیدن انسان‌ها به کمال مطلوب است و در این میان بخش مهمی از این موضوع را فرهنگ حجاب تحقق می‌بخشد.

او ادامه داد: سفارش مؤکد دین مبین اسلام به زن و مرد مسلمان این است که با رعایت عفاف و حجاب، خود و جامه را از افتادن در منجلاب تباهی و فساد، حفظ کنند. همین جایگاه ارزشی است که سبب شده دشمنان اسلام، همواره با دسیسه‌ها و توطئه‌های پنهان و آشکار، به ویژه در قالبت جنگ نرم، مبحث عفاف و حجاب را هدف گرفته و به دنبال رخنه ایجاد کردن در باورها و اعتقادات جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است.

سپس کاظم امیری کارشناس فرهنگی آموزش و پرورش جواد آباد نیز در سخنانی بیان کرد: بیست و یکم تیرماه یادآور ایستادگی و مقاومت ملت ما مقابل توطئه‌های طاغوتیان و مستکبران بر علیه فرهنگی اسلامی و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در اعتراض به ترویج بی‌بند و باری‌های اخلاقی و بی‌حجابی است.

او ادامه داد: ۲۱ تیر ماه ۱۳۱۴ در شرق ایران در کنار حرم خورشیدخراسان توسط مردم حق‌جو ما خون پاکشان ریخته شد و تا سالیان سال هم جوشش خونشان حق طلبی را فریاد می‌زند مردمانی که از همنشینی با نور در شهر مشهد درس دینداری آموختند و در راه دین به شهادت نائل آمدند و همچنین یادآور شهادت انسان‌هایی است که در اعتراض به قانون اجباری کشف حجاب به حرم رضوی پناه برده و به دست عمال رضا شاه پهلوی در خون خود غلطیدند.

دراین مراسم از دانش‌آموزان برتر در طرح عفاف و حجاب و دانش‌آموزان با نام فاطمه تجلیل بعمل آمد.

خبرنگاردانش‌آموز:زهرارضا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار