معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

دفاع مقدس و مقاومت، مظهر شجاعت، ایثار و ولایتمداری است

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان بابیان اینکه مناسبت های ارزشمند دفاع مقدس و مقاومت، مظهر شجاعت، ایثار و ولایتمداری است، گفت با وجود دشمنی‌های زیاد در دفاع مقدس، یک وجب خاک هم به دشمن نرسید. در جنگ، فرماندهان عموما جوان بودند، اما طراحی‌هایی که انجام دادند، سبب شگفتی دنیا شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس و مقاومت، مظهر شجاعت، ایثار و ولایتمداری است

علی اکبر عرب خراسانی در اولین نشست کارگروه فرهنگیان استان سمنان با عنوان بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت، خاطرنشان کرد: نشر عظمت اسلام در جهان، صدور تجربه های مبارزه و دفاع، پرورش روح و جسم انسان ها، ایجاد تحرک عمومی از ملت، خروج جوانان از سستی، افزایش تحمل ملت ایران، اتحاد ملت، وحدت و همدلی ارتش و ملت، بسیج عمومی ملت و پیوند همه اقشار از برکات دفاع مقدس و مقاومت بوده است.

وی بااشاره به اینکه تمام فعالیت های فرهنگی، هنری، تبلیغ و رسانه ای مناسبت های ارزنده دفاع مقدس و مقاومت در جهت تبیین شعار «مامقتدریم» خواهد بود، تصریح کرد: برگزاری جشنواره بزرگ ادبی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان، نشست های خاطره گویی از شهدای دانش آموز و فرهنگی، برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری، نشست های علمی و پژوهشی، استفاده بهینه از فضای مجازی به ویژه استفاده تمام عیار از ظرفیت عظیم شبکه شاد، استفاده از ظرفیت معنوی همزمانی با اربعین حسینی و ... از جمله سرفصل های برنامه های اجرایی امسال کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان برای ایام و مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار