اوغات فراغت در تابستان ازبسترهای مهم برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است

همدان (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت اوقات فراغت در تابستان از بسترهای مهم برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و فراگیران براساس ۶ ساحت سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۱۱۹۹۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اوغات فراغت در تابستان ازبسترهای مهم برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پورداود در آیین افتتاح پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان استان با بیان این که تعلیم و تربیت به نوعی عبارت از شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان است، اظهار کرد: اوقات فراغت در تابستان یکی از بسترهای مهم است که می تواند استعدادهای دانش آموزان و فراگیران را بر اساس ۶ ساحت سند تحول بنیادین شکوفا کند.

پورداود افزود: در این راستا ابعاد جسمانی و روحانی فراگیران باید مورد توجه قرار گیرد تا اهداف تعلیم و تربیت تمام ساحتی محقق شود.

پورداود با اشاره به نقش اولیا در اجرای برنامه های اوقات فراغت، گفت: با مشارکت خانواده ها و هدایت و راهبری آموزش و پرورش، برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان به گونه ای دنبال خواهد شد که در بازه زمانی تعریف شده، استعداد های فراگیران شکوفا شود.

وی با بیان این که یکی از اهداف تحقق پویش سلامت در خانه ماندن است و برای این مهم خانواده ها هم پای کار آمدند، تصریح کرد: فعالیت های سلامت و تربیت بدنی دانش آموزان در تابستان و در قالب اوقات فراغت دنبال خواهد شد.

پورداود افزود: ما می توانیم با راهکارهای مفید و سازنده ای که داریم، قرنطینه خانگی را برای دانش آموزان به محیطی شادی آفرین تبدیل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اهتمام به آموزش مهارت های فنی و حرفه ای و مهارت های شغلی در زیست بوم جدید را از اهداف نظام تعلیم و تربیت ذکر کرد و گفت: ما باید به دانش آموزان غیر از مهارت های شغلی، مهارت های زندگی را نیز آموزش بدهیم.

پورداود خاطرنشان کرد: ۴۲ درصد از دانش آموزان استان در رشته های فنی و حرفه ای پوشش داده شده اند که این میزان ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار