افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های کرونا در شهرستان رباط‌کریم

رباط‌کریم( پانا)- فرماندار رباط کریم گفت مهم ترین راه برون رفت از بیماری منحوس ویروس کرونا، همکاری مردم با مسئولان و تداوم آن بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

کد مطلب: ۱۱۹۹۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های کرونا در شهرستان رباط‌کریم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رباط کریم،نظام ملکشاهی رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در شهرستان رباط‌کریم در نوزدهمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کووید ۱۹ در شهرستان رباط کریم که مشترک با هفتمین جلسه واکسیناسیون در سالن حوزه فرماندار به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست استاندار تهران و با حضور اعضا برگزار شد، در خصوص وضعیت رنگ شهرستان بیان کرد: متاسفانه به دلیل شیوع پیک پنجم کرونا ویروس، شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفته که نیازمند یاری همیشگی مسئولان و شهروندان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از این پیک شکننده عبور کنیم.

او در خصوص افزایش و یا کاهش تعداد فوتی‌ها، بستری‌ها و نمونه تست pcr مثبت اظهار کرد: در هر سه بخش با افزایش ۲۰ درصدی روبرو بوده‌ایم و متأسفانه ۱۳ نفر از شهروندان را از دست داده ایم که ۳۰ درصد آن از خارج شهرستان و تعدادی هم بستری در هفته گذشته بوده‌اند.

ملکشاهی اضافه کرد: هم چنین ۱۰۳ نفر در هفته گذشته بستری و ۳۰۸ نفر تست مثبت pcr بوده‌اند که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته با افزایش ۲۰ درصدی مراجعان روبرو بودیم.

او با اشاره به تزریق واکسیناسیون برای پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس منحوس کرونا افزود: تا هزار و ۲۰۰ نفر از افراد جامعه هدف و بیماران دارای بیماری زمینه‌ای، و ۴۰۰ نفر از عوامل انتخاباتی واکسینه شدند که از هفته جاری نیز تزریق واکسن ۶۵ سال به بالاها براساس مصوب و ابلاغ ستاد ملی مدیریت در دست اقدام قرار گرفته است.

فرماندار رباط کریم با اشاره به اطلاع رسانی مستمر شبکه بهداشت برای تزریق واکسیناسیون شهروندان عنوان کرد: شبکه بهداشت و درمان ملزم است برای انجام واکسن کرونا ویروس اطلاع رسانی دقیق، سریع و مستمر در در خصوص گروه‌های هدف داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار