برگزاری افتتاحیه «جشنواره فرهنگی هنری فردا»

تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری افتتاحیه «جشنواره فرهنگی هنری فردا» در تاریخ 27 تیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری افتتاحیه «جشنواره فرهنگی هنری فردا»

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی گفت: مرحله کشوری سی و نهمین «جشنواره فرهنگی هنری فردا» که از ابتدای مهرماه سال جاری با بیش از 80 گرایش و رشته متفاوت در سطح مدرسه، منطقه و استان برگزار شده است، به ایستگاه پایانی خود یعنی مرحله کشوری رسیده است .

وی با بیان اینکه این مرحله به صورت آنلاین از تاریخ 28 تیرماه جاری تا 3 مرداد ادامه پیدا خواهد کرد افزود: با توجه به اینکه جشنواره به صورت مجازی در همه مراحل برگزار شده است ، ‌در مرحله آنلاین دانش آموزان برگزیده ضمن گفتگوی صمیمی و دیدار مجازی با داوران جشنواره، که از بهترین استادان حوزه های فرهنگی هنری کشور هستند ، در خصوص چگونگی خلق آثار سخن خواهند گفت و راستی آزمایی های فنی بخش های مختلف جشنواره نیز انجام می شود.

رمضانی همچنین افزود: مراسم اختتامیه «جشنواره فرهنگی هنری فردا» و اعلام نتایج نهایی این جشنواره نیز در تاریخ 6 مرداد ماه 1400 و همزمان با شب عید سعید غدیر خم برگزار خواهد شد .

در این جشنواره در مرحله مدرسه؛ 4 میلیون و 582 هزار و 362 نفر-رشته از دانش آموزان شرکت کرده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار