عضو هیات رئیسه مجلس: افزایش تولید برق متناسب با میزان مصرف نیست

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت یکی از دلایل قطعی های اخیر برق در سطح کشور عدم تناسب افزایش تولید برق با میزان مصرف است که این روند مشکلات متعددی ایجاد خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
عضو هیات رئیسه مجلس: افزایش تولید برق متناسب با میزان مصرف نیست

به گزارش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، علی علیزاده دوشنبه شب درباره جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: جلسه امروز با حضور مسوولان وزارت نیرو و دستگاه های امنیتی برگزار شد و معاون امنیتی وزیر کشور در خصوص تبعات احتمالی قطع برق و آب شرب در آینده هشدارهایی دادند و گزارشاتی نیز از وضعیت تولید برق و شرایط فعلی کشور در حوزه انرژی توسط نماینده وزارت نیرو ارائه شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: نظر نمایندگان در خصوص عملکرد وزارت نیرو این بود که افزایش تولید برق متناسب با شیب افزایش مصرف نبوده و پیش بینی های مناسبی برای این موضوع صورت نگرفته است. همچنین از ساخت نیروگاه هسته ای که مصوبه مجلس را نیز داشته غفلت شده و دولت به جای افزایش ظرفیت تولید برق تمرکز خود را به بهینه سازی مصرف قرار داده است.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس ادامه داد: عموم نمایندگان نسبت به تبعات جبران کمبود برق خانگی از طریق قطعی برق صنایع ابراز نگرانی کرده است و تاکید کردند که این موضوع در آینده می تواند مشکلات مختلف و متعددی برای کشور ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در اطلاع رسانی ها در مورد قطعی برق به شکل مطلوب تری عمل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار