توسط مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری انجام شد:

بازدید از روند برگزاری و دریافت آثار دهمین دوره جشـنواره کشوری نوجوان سالم

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از روند برگزاری و دریافت آثار دهمین دوره جشـنواره کشوری نوجوان سالم که دبیرخانه این جشنواره امسال بر عهده اداره کل شهرستان‌های تهران واقع در کانون سمیه شهرری است، بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید  از روند برگزاری و دریافت آثار دهمین دوره جشـنواره کشوری نوجوان سالم

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری، محسن نوروزیان با همراهی محمد قاسمی رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه از روند برگزاری و دریافت آثار دهمین دوره جشـنواره نوجوان سالم بازدید کرد.

محسن نوروزیان مسئول برگزاری دهمین دوره جشـنواره کشوری نوجوان سالم گفت: این جشنواره که دهمین سال برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد در سه بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه محور در موضوعات شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پر خطر و بهداشت روان در سال تحصیلی 1399-1400 از مرحله آموزشگاهی آغاز شد.

او افزود: آثار دانش‌آموزان و فرهنگیان در مرحله منطقه‌ای و استانی داوری شد و برگزیدگان به مرحله کشوری راه پیدا کرده‌اند که آثار آنان از بیستم لغایت بیست و چهارم تیرماه 1400 بصورت غیر‌حضوری و از طریقه شبکه شاد دریافت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار