اجرای طرح پایگاه‌های تابستانی اوقات‌فراغت در شهرستان‌قرچک

قرچک(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک اعلام کرد 19 هزار دانش‌آموز شهرستان‌قرچک در ۸۵پایگاه‌تابستانی اوقات‌فراغت شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۹۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح پایگاه‌های تابستانی اوقات‌فراغت در شهرستان‌قرچک

به گزارش‌ دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک، مهدی دهقانی، معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش‌ شهرستان‌ قرچک با اعلام این خبر افزود: آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک با برگزاری‌ جلسات‌ متعدد و با برنامه‌ریزی‌های‌ مطلوب و آمادگی‌کامل به اسقبال فعالیت‌های پایگاه‌تابستانی رفته است.

او افزود: بر اساس سهمیه مورد انتظار از شهرستان‌ قرچک مطابق با برنامه‌ اجرایی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران ۶۰ پایگاه بوده، اما همکاران ما با تشکیل ۸۵ پایگاه‌ تابستانی با رشد ۱۴۱‌درصدی درخشش بی‌نظیری داشتند.

دهقانی تصریح کرد: مدارس سه‌ دوره‌ تحصیلی، کانون‌های‌فرهنگی و تربیتی‌ ملائک، دارالقرآن شهید ستاری‌ قرچک ،پژوهش‌سرای باقرالعلوم(ع) ،مجمتمع ورزشی شهید‌فرزانگان و سالن شهیدکامرانی پذیرای دانش‌آموزان‌ عزیز و آینده‌سازان میهن‌عزیز اسلامی‌ هستند.

معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک ادامه داد: شبکه‌ شاد فرصت ارزشمندی است که باید غنیمت شماریم و نهایت‌ تلاش خود را به‌‌کار گیریم تا استعدادهای‌ دانش‌آموزان علی‌الخصوص نوجوانان عزیزمان شکوفا شود و همچنین نشاط‌ اجتماعی را به‌ وجود آوریم.

دهقانی خاطرنشان کرد: طرح اوقات‌فراغت تابستان‌۱۴۰۰ با شعار هر دانش‌آموز یک‌ مهارت در بستر شبکه‌ (شاد) در مدارس به صورت مجازی و در کانون‌فرهنگی و تربیتی‌ ملائک، دارالقرآن شهید‌ستاری و سالن‌های ورزشی شهید فرزانگان و شهید‌کامرانی به‌صورت حضوری (محدود) با رعایت پروتکل‌‌های‌ بهداشتی در آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک برگزار می‌شود.

او گفت: اهداف‌ اصلی تشکیل پایگاه‌های اوقات‌ فراغت در مواردی از جمله، تحقق پویش‌ سلامت در خانه‌ ماندن، افزودن تقویت هویت‌ دینی و ملی، تقویت روحیه دانش‌آموزان در شرایط‌ قرنطینه‌ خانگی و ایجاد زمینه‌های‌ لازم به منظور تقویت و تأمین سلامت‌ جسمانی و روانی دانش‌آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار