چند خبر از صدا و سیما؛

«در کنار پروانه‌ها» ​به نیمه تدوین و «شب فیروزه‌ای» به یزد رسید

تهران (پانا) - ادامه تصویربرداری «در کنار پروانه‌ها» در گیلان، پخش دو مجموعه جدید نمایشی از رادیو و رسیدن «شب فیروزه ای» به شهر بادگیرها از جمله مهم‌ترین اخبار امروز صداوسیماست.

کد مطلب: ۱۱۹۸۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
«در کنار پروانه‌ها» ​به نیمه تدوین و «شب فیروزه‌ای» به یزد رسید

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، تصویربرداری سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در منطقه گیلان در حال انجام است.

تصویربرداری سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری به نیمه رسید و تدوین همزمان توسط مهدی جودی در حال انجام است و تاکنون نزدیک به ۲۵ درصد از تدوین سریال انجام شده است. گروه سازنده اواخر تیرماه برای ادامه تصویربرداری به تهران می‌آیند.

این سریال در تهران کلید خورد و بخشی از تصویربرداری آن در لاهیجان به انجام رسید و پخش آن از شبکه دو سیما به مناسبت ماه محرم خواهد شد.

داستان از آنجا شروع می‌شود که مشکلات پی در پی زندگی «رهی» را که از بیماری حاد قلبی در رنج است به جوانی ناامید تبدیل کرده است. او برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگیش که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود که…

در این مجموعه بازیگرانی چون پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، مهران رجبی، کاوه سماک باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، شهین تسلیمی، الناز اسماعیلی، محمد علی صادق حسنی، دانیال محمودنیا،‌ فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی بازی می‌کنند.

در کنار پروانه‌ها در شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

پخش دو مجموعه جدید نمایشی از رادیو

این هفته دو مجموعه نمایشی «تنهایی» و «ثمین و شمس» از آنتن دو شبکه رادیویی نمایش و جوان پخش می شود.

نمایش رادیویی «تنهایی» درباره پسر جوانی است که در آستانه ازدواج است اما به دلیل عصبانیت و تندخویی که دارد، نامزدش قرار ازدواج را بر هم می زند و...

مجموعه نمایشی «تنهایی» به سردبیری شهلا دباغی، نویسندگی فاطمه حسنوند، تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده، کارگردانی محمد پورحسن، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی محمد پورحسن، بهادر ابراهیمی، حمید یزدانی، ماندانا اصلانی، فریبا طاهری ، نازنین مهیمنی، رضا عمرانی، صفا آقاجانی و نگین خواجه نصیر هر روز ساعت ۵ صبح از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱۵ همان روز است.

همچنین مجموعه نمایشی «ثمین و شمس» به تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم و کارگردانی محمد پورحسن هر روز ساعت ۲:۳۰ از رادیو نمایش و رادیو جوان پخش می شود و ساعت ۸:۳۰ از رادیو نمایش تکرار می شود.

داستان این نمایش درباره بخشی از تاریخ دیلمیان و ارادت آنان به علمای شیعه است و سعید تشکری باغدار نویسندگی آن را بر عهده دارد و شهلا دباغی سردبیر آن است. همچنین هنرمندانی چون رضا عمرانی، امیر فرحان نیا، حمید یزدانی، میرطاهر مظلومی، مهرداد مهماندوست، نازنین مهیمنی، عباس توفیقی، فریبا طاهری ، مینا شجاع به عنوان بازیگر،نرگس موسی پور افکتور، و علی حاجی نوروزی و حیدر صفدری صدابرداران این مجموعه رادیویی هستند.

بررسی نشست بین الافغانی در تهران در «کنکاش»

برنامه «کنکاش» امشب تحولات افغانستان، نشست گفتگوی بین الافغانی در تهران را بررسی خواهد کرد.

برنامه «کنکاش» شنبه شب با حضور محمد رضا فرقانی (کاردار سابق ایران در افغانستان ) و کیومرث یزدان پناه ( استاد دانشگاه و کارشناس مسایل شرق آسیا) پخش می شود.

نشست دو روزه گفت‌وگوهای بین الافغانی با حضور نمایندگان دولت افغانستان، شخصیت‌های عالی جمهوریت و هیأت عالی سیاسی طالبان از روز چهارشنبه (۱۶ تیرماه سال جاری ) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران به مدت دو روز در تهران برگزار شد. حاضران این نشست را با تصویب بیانیه ۶ بندی به پایان بردند.

برنامه تلویزیونی «کنکاش» با اجرای امیر علی‌عسگری شنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

«شب فیروزه ای» به شهر بادگیرها رسید

برنامه زنده و ترکیبی «شب فیروزه ای» شنبه ۱۹ تیرماه ساعت ۲۲ از باغ دولت آباد یزد روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

برنامه «شب فیروزه ای» با همکاری شبکه تابان از آسمان پرستاره کویر یزد امشب میزبان رسول توکلی هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و ... خواهد بود و سید مرتضی حسینی و سامان ارس خان مجریان برنامه شب فیروزه ای با هنرمندان مهمان در این برنامه گفتگو می کنند.
پخش تصاویر و میان های برنامه جذاب در کنار انعکاس ظرفیت های مذهبی، گردشگری، فرهنگی، اقتصادی استان یزد از بخش های تماشایی این برنامه است.
شب فیروزه ای هر شب از ساعت ۲۲ به مدت ۶۰ دقیقه همزمان از دو شبکه پنج و تابان پخش می شود. این برنامه کاری مشترک از شبکه های پنج سیما و شبکه استانی یزد است که می کوشد شب‌های گرم تابستان را با حضور خانواده ها در فضاهای جذاب و تاریخی یزد جذاب تر و خاطره انگیز کند.

این برنامه به تهیه کنندگی مهدی نیک روش هر هفته از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۲ مهمان خانه مخاطبان می‌شود.

رادیو سلامت با یک برنامه جدید تابستانی

پخش برنامه سلامت تا چهارده صفر چهار از امروز ۱۹ تیر ماه با هدف نقشه راه سلامت برای دولت جدید از رادیو سلامت شروع شده است.
لعیا باستانی، مدیر گروه بهداشت روان رادیو سلامت در این باره گفت: پخش برنامه سلامت تا چهارده صفر چهار از امروز ۱۹ تیر ماه آغاز می شود. هدف برنامه طراحی نقشه راه برای حوزه سلامت در دولت جدید است و با اجرای مهدی جعفری از متخصصان و اندیشمندان حوزه سلامت پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: در هر برنامه از مهمانانی دعوت می شود تا بر اساس اولویت های حوزه سلامت، پیشنهادهایی را مطرح کنند. مهمانان برنامه از وزرای پیشین و متخصصان حوزه سلامت خواهد بود و نظرات و پیشنهادهایشان را درباره وضعیت سلامت کشور ارائه خواهند داد تا بتوانیم به راهکارها دست پیدا کنیم. تهیه کنندگی این برنامه به عهده مرتضی میلانی است. روز دوشنبه ۲۱ تیرماه به موضوع عدالت در سلامت می پردازیم و واعظ مهدوی یکی از مهمانان برنامه است. این برنامه روزهای شنبه و دوشنبه ساعت ۱۱:۴۰ روانه آنتن رادیو سلامت می شود و روزهای یکشنبه و سه شنبه هم تکرار برنامه در همین ساعت خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار