هم‌اندیشی و سازماندهی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان درمنطقه کهریزک

کهریزک (پانا)- جلسه هم‌اندیشی و سازماندهی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان با حضورمسئولان هلال احمر، بسیج‌سازندگی و اتحادیه انجمن اسلامی در رابطه با آموزش فضای مجازی همراه با نهادینه کردن فرهنگ هوشمندانه و فناورانه‌ نهادینه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
هم‌اندیشی  و سازماندهی  اوقات‌فراغت دانش‌آموزان درمنطقه کهریزک

در این جلسه مصطفی‌ بهرامی، مسئول بسیج‌سازندگی در رابطه با آموزش در فضای‌مجازی گفت: وضعیت اجتناب‌ناپذیری در سراسر جهان پیش آمده و با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم که هیچ راه گریزی نداریم و برای این‌که به آموزش بچه‌ها لطمه زیادی نخورد باید در وهله اول معلمان را توانمند کنیم و از توانمندی‌های آنان حداکثر استفاده را بکنیم، همچنین دانش‌آموزان و اولیاء را قانع کنیم که با سیستم‌های جدید آشنا شوند و بتوانند کنار مدرسه باشند.

او بیان کرد: باید از روحانیت در برنامه شبکه شاد جهت هیئت‌های مذهبی به ویژه درایام ماه محرم و حفظ قرآن کریم استفاده کرد و با عضو کردن روحانیت در گروه‌های اوقات فراغت تابستان، پیوند معنویت و گذراندن اوقات فراغت از جمله اهداف است.

او در رابطه با شرایط دانش‌آموزان در این فضا ادامه داد: در فضای جدید آموزش مجازی که از سال گذشته ایجاد شد در ماه‌های اول با کندی حرکت مواجه شدیم، اما پس از مدتی وضعیت عوض شد و ما الان شاهد پیشرفت فضای مجازی در شبکه شاد هستیم.

در ادامه محمد سلطانی، رابط هلال احمر در رابطه با راه‌کارهای پیشرفت دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در فضای skyroom دردوره‌های عکاسی و خبر‌نگاری حتما حضور پیدا کنند و جهت درس خواندن نیز در یک مکان آرام بنشینند و به تدریس معلمان توجه کنند.

او در مورد سال تحصیلی جدید در صورتی که در فضای مجازی باشد گفت: ما باید آموزش و اردوهای مجازی و فرهنگ هوشمندانه و فناورانه‌ را فرهنگ سازی کنیم و کلاس‌های ضمن خدمتی را برای معلمان و کلاس‌های آموزش خانواده در رابطه با فناوری را برگزار کنیم.

خبرنگار:هاله فرزانه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار