معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

آغاز بزرگترین کلاس مجازی جمع‌بندی و بازآموزی ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم از ۱۹ تیرماه

پانا (ساری)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از آغاز بزرگترین کلاس مجازی جمع‌بندی و بازآموزی ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم استان مازندران از ۱۹ تیر ماه جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بزرگترین کلاس مجازی جمع‌بندی و بازآموزی ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم از ۱۹ تیرماه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ علی دهقان از برگزاری کلاس مجازی جمع بندی و بازآموزی ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم استان مازندران خبر داد و گفت: این کلاس‌ها به صورت رایگان برای بیش از ۳ هزار دانش آموز در سه رشته تحصیلی نظری و در بستر فضای مجازی اسکای‌روم برگزار می شود.

وی افزود: این تعداد دانش‌آموز از سوی ادارات شهرستان ها و مناطق استان مازندران براساس سهمیه‌بندی مشخص شده به اداره‌کل آموزش و پرورش اعلام شدند و اولویت ثبت‌نام از دانش‌آموزان، ابتدا مدارس لازم التوجه و حاشیه شهرها و سپس سایر مدارس عادی بوده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران هدف از برگزاری این کلاس‌های رایگان را برقراری عدالت آموزشی و و ایجاد فرصت‌های یادگیری برابر ذکر کرده و گفت: برای برگزاری این کلاس‌ها از از برترین دبیران استانی دعوت به همکاری کرده‌ایم. این کلاس‌ها مربوط به بازآموزی دروس آسیب‌پذیر پایه‌های دهم و یازدهم است که از ۱۹ تیرماه شروع شده و تا ۱۹ شهریور در هشت هفته کاری و تقریباً در ۱۶ جلسه برگزار خواهد شد.

دهقان خاطرنشان کرد: برای پایه ریاضی دروس شیمی، هندسه، حسابان و فیزیک را انتخاب کرده‌ایم و همچنین برای رشته تجربی دروس زیست‌شناسی، شیمی، ریاضی و فیزیک و برای رشته انسانی نیز دروس عربی، ریاضی و آمار، فلسفه و علوم و فنون ادبی را برای برگزاری این کلاسها انتخاب کردیم.

وی ابراز امیدواری کرد: به زودی برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول نیز کلاس‌های جمع‌بندی پایه هفتم و هشتم را برای ۲ یا ۳ درس برگزار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار