معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه:

راه روستایی ورزقان با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به‌صورت مشارکتی اجرا می‌شود

میانه (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه از بهسازی و آسفالت راه روستایی ورزقان در بخش ترکمانچای میانه، طی روزهای آتی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و تخصیص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پمپاژ واحد عمرانی داش‌کسن و شیخدراباد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
راه روستایی ورزقان با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به‌صورت مشارکتی اجرا می‌شود

محمدرضا مشایخی، معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: بر اساس برنامه ریزی های قبلی از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۹ سال 1398 که مقرر شده بود چندین راه روستایی با مشارکت اهالی به اجرا درآید راه روستای شیخدراباد در حال اجرا بوده و با تخصیص اخیر قیر؛ اجرای پروژه ادامه خواهد داشت. همچنین راه روستایی ورزقان از محل همین اعتبارات و با مشارکت ۹ میلیارد ریالی اهالی در مجموع با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در مرحله عقد قرارداد و ترک تشریفات بوده و در حال واگذاری به پیمانکار مربوطه است.

وی اضافه کرد: در چند روز آتی زیرسازی؛ تثبیت و بهسازی و آسفالت راه روستای ورزقان آغاز خواهد شد که بعد از آن بلافاصله آسفالت خواهد شد.

محمدرضا مشایخی در ادامه افزود: 3000 میلیلرد ریال اعتبار از محل مجوز اصلاح ماده ۵۶ قانون الحاق تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت جهت تسریع در عملیات اجرایی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ملی و طرح های ملی استانی شده با اولویت پیشرفت فیزیکی خبر داد و گفت: در همین راستا دو طرح پمپاژ واحد عمرانی داشکسن و شیخدرآباد که دارای پیشرفت فیزیکی است با طی مراحل بعدی آن به اجرا خواهد رسید. براساس قانون به دستگاه ها اجازه داده شده تا از طریق وزارت نیرو و سازمان آب به تخصیص اعتبار برای طرح های عمرانی اقدام کنند.

وی تعهد هر کشاورز در این روستاها را ۳۵۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در چندین روز آتی ارزیابی نهایی در حضور کارشناسان استانی و شهرستانی انجام خواهد گرفت که بعد از طی مراحل و تشریفات قانونی بعدی آن عملیات اجرایی پمپاژ این واحدهای عمرانی آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار