دابسمش طنز بسازید، جایزه بگیرید

تهران(پانا) - فرهنگسرای امید با مشارکت کانون سرزمین صدا، مسابقه دوبله طنز «نمک باش» را برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۹۸۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دابسمش طنز بسازید، جایزه بگیرید

سمیه سادات خلیلی؛ رئیس روابط عمومی فرهنگسرای امید در گفت وگو با پانا گفت: «فرهنگسرای امید با مشارکت کانون سرزمین صدا، مسابقه دوبله طنز «نمک باش» را برگزار می‌کند. این مسابقه با هدف استعدادیابی و کشف هنرمندان خلاق در رشته دوبله برگزار می‌شود و فراخوان آن برای حضور علاقه‌مندان منتشر می‌شود.»

وی گفت: «مسابقه دوبله طنز «نمک باش» به منظور بهبود اخلاق شهروندی و در محورهایی نظیر نقد بر رفتار ترافیکی، آلوده کردن هوا، حفظ محیط زیست، زیست شهری، همسایه‌داری، مهمان‌نوازی و ... با نگاهی طنز برگزار می‌شود. این مسابقه به صورت مردمی بوده و تولیدات ارسالی در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای امید به آدرس: @farhangsara_omid به نمایش گذاشته می‌شود تا تعداد لایک مخاطبان، نفرات برتر مسابقه را تعیین کند.»

خلیلی در ادامه گفت: «علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌بایست یک فیلم یا انیمیشن به دلخواه خودشان انتخاب کرده و قسمتی مشخص از آن که تک‌گویی یکی از شخصیت‌های فیلم است را جدا کنند، روی آن قسمت، متنی را نوشته و آن را در قالب طنز اجرا کنند. به نفرات برتر این مسابقه جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود، یک نفر جایزه ویژه هئیت داوران و چهار نفر براساس لایک مخاطبین در اینستاگرام و براساس آرای مردمی انتخاب می‌شوند. هم‌چنین نفرات برتر مسابقه به طور مستقیم جذب مجموعه سرزمین صدا خواهند شد.»

وی افزود: «هیئت داوران این جشنواره شامل: محمدرضا حزینی؛ گوینده و کارگردان، حسن شاهی؛ نویسنده و کارگردان تئاتر و مسعود حسینی؛ بازیگر سینما و تلویزیون است.»

وی در آخر به قوانین این جشنواره اشاره کرد و گفت: «استفاده از اپلیکیشن‌های تمرین دوبله که روی گوشی همراه قابل نصب است، برای ضبط آثار بلامانع است. آثار ارسالی نباید بیش از یک دقیقه باشند. هر شرکت‌کننده می‌تواند نهایتا دو اثر برای مسابقه ارسال کند.»

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تماس خود را به شماره 09106384394 واتساپ کنند.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار