برگزاری جشنواره‌ تابستانی پنجره‌های امید در قرچک

کهریزک (پانا) - جشنواره‌تابستانی پنجره‌های‌ امید برای دانش‌آموزان و خانواده‌های اعضاءسازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش کهریزک در تابستان‌۱۴۰۰برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره‌ تابستانی پنجره‌های امید در قرچک

جشنواره ‌تابستانی پنجره‌های‌ امید برای دانش‌آموزان و خانواده‌های اعضای‌سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش کهریزک در تابستان‌۱۴۰۰ در جلسه‌ای با حضور رییس اداره، معاون پرورشی ‌و تربیت بدنی و کارشناس سازمان دانش‌آموزی و جمعی از مدیران فعال آموزش و پرورش کهریزک برگزار شد.

زهرا بی‌پروا معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کهریزک با اشاره به تشکیل کانال‌ شاد، ایجاد زیست‌بوم جدید در یکسال‌گذشته با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدرسین، مربیان و دانش‌آموزان بیان کرد: اعضای‌سازمان دانش‌آموزی اقدام به تولید کلیپ‌های ارزشمندی از محتوای آموزشی تشکل‌های عضو سازمان کردند تا دانش‌آموزان و مربیان بتوانند از محتواهای آموزشی بهره ببرند.

او تصریح کرد: غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان، شناسایی استعداد‌های این عزیزان و ارتقاء توانمندی آنان از یک سو و ضرورت تداوم نهضت تولید‌ محتوا در گستره فضای‌ مجازی شبکه‌ شاد و از سوی دیگر اولویت سازمان دانش‌آموزی در شرایط کنونی است.

معاون پرورشی و تربیت‌آموزش و پرورش کهریزک در رابطه با اهداف‌ جشنواره گفت: غنی‌سازی اوقات‌ فراغت اعضای‌ سازمان، ارتقاء سطح‌ مشارکت اعضای‌ سازمان در فعالیت‌های گروهی، توانمند‌سازی و افزایش قابلیت‌های فردی و گروهی اعضا در فضای‌‌مجازی، شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان عضو سازمان از اهداف این جشنواره است.

او دانش‌آموزان پیشتاز تمام دوره‌های‌ تحصیلی و اعضای‌ مجامع و مجلس‌ شورای دانش‌آموزی و دانش‌آموزان خبرنگار پانا را از مخاطبان این جشنواره برشمرد.

او درباره فرایند اجرای جشنواره اظهار کرد: فرآیند اجرا بدین صورت است که دبیرخانه‌های‌ استانی و کانال‌های‌ ارسال آثار معرفی و اعلام می‌شوند، نتایج جمع‌بندی و برندگان اعلام و در نهایت جوایز و لوح ‌تقدیرها ارسال می‌شود‌.
دهقانی درباره ضوابط و شرایط تولید‌آثار اذعان کرد: تولید ‌آثار می‌تواند بصورت‌انفرادی و تیمی(دانش‌آموزان، دانش‌آموز و مربی، دانش‌آموز و اعضای‌خانواده) با رعایت ضوابط‌بهداشتی شرایط کرونا باشد.

او افزود: فضای‌ تولید می‌تواند خانه و محل‌ سکونت، استودیو، مدرسه یا فضای باز باشد.

بی پروا زمان‌تولید فیلم را ۱۸۰‌ثانیه بیان و تاکید کرد: فیلم‌ها باید با فرمت mp4 و حداکثر حجم 20mb فاقد آرم، تایتل و یا زیرنویس و متن‌خبر در قالب pdfو حداکثر در یک صفحه ارائه شود.

بی پروا درج‌استان، موضوع و عوامل‌تهیه در زیرنویس فایل‌ارسالی را ضروری دانست و بیان کرد: تولید محتوای‌آموزشی صرفا بر اساس موضوعات‌آموزشی و مبتنی بر کتاب دانستنی‌های تشکیلاتی و مهارت‌های اجتماعی ویژه مربیان باشد.

او محورهای جشنواره‌ تابستانی پنجره‌های امید به این صورت عنوان کرد: دبیرخانه ‌موضوعی، شعار و راهبرد تشکیلاتی‌ پیشتازان و شاداب‌سازی، تولید نرم‌افزارهای تشکیلاتی و فیلم‌سازی و مجری‌گری، مناظره‌های دانش‌آموزان مجلس، مهارت‌های‌ اجتماعی و سند تحول مجلس و خبرنگاری‌ دانش‌آموزان خبرنگار پانا از محورهای جشنواره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار