در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد:

مراسم افتتاحیه پایگاه اوقات فراغت تابستان 1400

بهارستان یک(پانا)- مراسم افتتاحیه پایگاه اوقات فراغت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور مسئولان منطقه‌ در مدرسه حاج رحیم شعبانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم افتتاحیه پایگاه اوقات فراغت تابستان 1400

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، مراسم افتتاحیه پایگاه اوقات فراغت منطقه در مدرسه حاج‌رحیم شعبانی با حضور مدیران منتخب پایگاه‌ها برگزار شد.

غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این مراسم بر آموزش مهارت‌های زندگی در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانه تأکید کرده و گفت: آنچه که برای ما مهم است، پر کردن اوقات فراغت نیست بلکه غنی‌سازی و کیفیت بخشی برنامه‌های تابستانی است.

او ادامه داد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت باید مقصد و هدف نهایی را که همان کسب مهارت توسط دانش‌آموزان است تعریف کنیم و در همین مسیر قدم برداریم. اوقات فراغت بخش مهمی از زندگی دانش‌آموزان را تشکیل می‌دهد. اگر افراد برنامه‌ای مشخص برای گذراندن مفید اوقات فراغت خود نداشته باشند، این بی‌برنامگی سایر جنبه‌های زندگی را به طور چشمگیری تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد و فساد انگیز است.

قره‌باقری خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای فعالیت 70 پایگاه انجام شده و تاکنون 13 هزار دانش‌آموز ثبت نام شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار