«امیدایران»، میدان آزادی و پیشرفت نوجوانان و جوانان

خرم آباد(پانا)- سردبیر هیئت مدیره موسسه امید ایران از مهارت آموزی به عنوان یک اصل مهم در بوجود آمدن نیروی متخصص یاد کرد و گفت نیروی کار باید متعهد، متخصص و جوان باشد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
«امیدایران»، میدان آزادی و پیشرفت نوجوانان و جوانان

محمدمهدی عهدی، عنوان کرد: موسسه امید ایران می‌‌خواهد با ساخت جامعه‌ای بزرگ از نوابغ کشور و ترویج سه اصل مهارت آموزی، دید تحقیقی و پژوهش محوری گامی استوار برای نوجوانان و جوانان این مرز و بوم بردارد.

وی با اشاره به اینکه امید ایران یک موسسه مردم نهاد است که هدف کلی آن حول محور پیشرفت علمی و فرهنگ سازی در خصوص زمینه مهارت آموزی است، بیان کرد: امید ایران در تلاش است کشور را از نظر نیروی متخصص تغذیه کند و تحولی نوین در سیستم آموزشی و دیدگاه دانش آموزان ایجاد کند.

عهدی در ادامه بیان کرد: این موسسه هیچ گونه تمایل سیاسی ندارد. هر فردی می تواند در راستای اهداف و اساسنامه امید ایران، فعالیت کند. امید ایران در کشورهای ایالات متحده آمریکا، عراق، ترکیه، نوروژ ، هند، برزیل و... فعال است.

مدیرعامل موسسه امید ایران همچین اظهار کرد: تمام بودجه ها و طرح های این موسسه توسط خانواده امید ایران تأمین و پشتیبانی می‌ شود. از آنجایی که ما برای خدمت به ملت و کشور آمده ایم، تاکنون از هیچ ارگان و شخص خاصی حمایتی نگرفته ایم.

عهدی افزود: امید ایران محیطی برای شکوفایی استعدادهای بالقوه است. هدف، همگانی کردن تحقیق، پژوهش و مهارت آموزی است. بر این اساس، از کلیه‌ نوابغ کشور در هر زمینه‌ای جهت همکاری دعوت به عمل می آید.

خبرنگار: مهیار بیرانوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار