۲۱ پروژه آموزش و پرورش تربت حیدریه با مشارکت خیران و سازمان نوسازی مدارس در حال احداث است

تربت حیدریه (پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه گفت: ۲۱ پروژه آموزش و پرورش تربت حیدریه با مشارکت خیران و سازمان نوسازی مدارس در حال احداث است.

کد مطلب: ۱۱۹۷۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
۲۱ پروژه آموزش و پرورش تربت حیدریه با مشارکت خیران و سازمان نوسازی مدارس در حال احداث است

محمدرضا قرائی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه در گفت و گو با چک پانا گفت: ۲۱ پروژه، شامل احداث مدرسه جدید، توسعه و بازسازی و تجهیز مدارس با تامین اعتبار خیرین و سازمان نوسازی مدارس به ارزش ریالی ۳۰۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شده و در حال احداث است.

قرائی با اشاره به سفر اخیر مهراله رخشانی مهر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به شهرستان تربت حیدریه گفت: در این سفر که مدارس تخریبی و پروژه های در حال ساخت شهرستان مورد بررسی قرار گرفت، مصوبات خوبی برای ادارات آموزش و پرورش تربت حیدریه، زاوه، مه ولات، جلگه رخ و کدکن تصویب شد که پیگیر اعتبارات آن هستیم.

وی افزود: در این سفر تصویب شد در صورت تامین ۳۰‌ درصد اعتبار بازسازی مدارس تخریبی توسط خیرین، ۷۰ درصد دیگر آن توسط سازمان نوسازی مدارس تامین شود.

مدیر آموزش و پرورش تربت ادامه داد: از دیگر تعهدات رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تامین اعتبار لازم برای تجهیز تمامی مدارس فاقد سیستم گرمایشی استاندارد و سرویس بهداشتی شهرستان بود.

محمدرضا قرائی در تشریح سایر مصوبات سفر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: احداث ۵ زمین چمن مصنوعی و مشارکت در احداث ۵ زمین چمن مصنوعی نیمه تمام در ۵ منطقه آموزش و پرورش، ساخت یک مجتمع آموزشی از محل اعتبارات محرومیت زدایی و تکمیل چند پروژه نیمه تمام دیگر از جمله مصوباتی بود که از طریق نماینده محترم پیگیر آن هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار