برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران خبرگزاری دانش‌آموزی در تابستان

مشهد(پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران خبرگزاری دانش‌آموزی پانا در تابستان 1400 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران خبرگزاری دانش‌آموزی در تابستان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی خراسان رضوی، علی‌محمد یونسی، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران پانا توسط سازمان دانش آموزی به منظور تربیت خبرنگار دانش آموز جهت همکاری با خبرگزاری پانا به عنوان رسانه رسمی دستگاه تعلیم و تربیت کرد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و شرایط کرونایی، کلاس های آموزشی در مشهد توسط سازمان دانش آموزی استان به صورت مجازی در شبکه شاد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نواحی، شهرستان ها و مناطق باید با توجه به شرایط آن اداره، نسبت به برگزاری کلاس ها به صورت حضوری یا مجازی با رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا اقدام کنند افزود: سازمان دانش آموزی نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان با همکاری رابطین پانا نسبت به معرفی 5 دانش آموز دختر و 5 دانش آموز پسر به سازمان دانش آموزی استان اقدام کنند، دانش آموزان معرفی شده از مقطع متوسطه اول باشند و بهتر است آشنایی قبلی با خبرگزاری پانا داشته باشند.

یونسی با بیان اینکه کارگاه آموزشی پانا در 6 جلسه و به صورت مجازی در شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد)، کانال دانش‌آموزان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی برگزار می‌شود گفت: برگزاری کلاس ها رایگان بوده و منوط به معرفی از طرف ناحیه و منطقه برابر سهمیه است.

مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان باید لیست افراد معرفی شده را حداکثر تا تاریخ 1400/04/20 به سازمان دانش آموزی استان ارسال کنند، افزود: زمان برگزاری این دوره آموزشی در مشهد از تاریخ 2 الی 9 مردادماه 1400 از ساعت 10 الی 11 صبح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار