مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

در سال جاری با هزارو 640 نفر کمبود نیرو مواجه هستیم

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه قطبی اعضای شورای معاونان قطب شهید شوشتری در محل سالن همایش های آموزش و پرورش نیشابور مهری پر از مهر و بدون چالش را آرزو کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
در سال جاری با هزارو  640 نفر کمبود نیرو مواجه هستیم

علیرضا کلیدری به تبیین مشکلات و آسیب های آموزش و پرورش نیشابور پرداخت و گفت: در حال حاضر مهمترین خواسته ما این است که رابطه اختیار و مسئولیت در ادارات هم خوانی ندارد و به نظر می رسد در حال تشدید نیز هست و ما نیز انتظار بازخورد داریم.

وی افزود: ما در دوره ابتدایی در سال تحصیلی پیش رو 605 نفر و در متوسطه نیز 35 نیروی انسانی کمبود داریم که در مجموع با 39 هزار و 517 ساعت و هزارو 640 نفر کمبود نیرو مواجه هستیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور ادامه داد: دهستان بینالود در شهرستان نیشابور به دلیل مسافت طولانی نسبت به مرکز شهرستان نیازمند جذب نیروهای جدید است و باید توجه ویژه به این دهستان معطوف شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بازنشستگی و عدم استقبال از استمرار، اصرار والدین به تکرار پایه و ترک تحصیل، کمبود فضای آموزشی و سرانه ورزشی، مدارس دو نوبته، عدم درخواست کتاب از طرف برخی از اولیاء و عدم توجه به مشکلات مالی مدارس حاشیه از جمله اهم مشکلات موجود در آموزش و پرورش نیشابور است.

کلیدری همچنین فعالیت نوبت دوم همکاران، انتقال نیروها از مناطق به مرکز قطب، افزایش سهمیه ی سرباز معلمان، افزایش سقف اضافه کار پیشکسوتان به 20 ساعت را از جمله پیشنهادات موثر در رفع مشکلات معرفی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار