نگاهی به دیدارهای امروز از لیگ قهرمانان آسیا

شب تعیین تکلیف از راه رسید

تهران (پانا) - در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب دو تیم می‌توانند جشن صعود به مرحله گروهی را در شرق آسیا برپا کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۷۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شب تعیین تکلیف از راه رسید

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در منطقه شرق با برگزاری 4 بازی ادامه پیدا خواهد کرد. از طرفی هفته پنجم این مرحله با 2 بازی در شهر بانکوک آغاز می‌شود و از طرف دیگر هفته چهارم با 2 بازی از گروهی دیگر در شهر تاشکند ادامه پیدا خواهد کرد.

گروه G

هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از این گروه آغاز خواهد شد، جایی که شهر بانکوک میزبان بازی‌هاست و پیش از این هفته مشخص شده است که راتچابوری تایلند و جوهر دارالتعظیم مالزی به مرحله حذفی راه نخواهند یافت و در دو هفته آخر بازی‌هایی تشریفاتی را پیش‌رو دارند.

هر دو بازی این گروه به یک اندازه مهم است، ابتدا پوهانگ که 9 امتیازی است برای قطعی کردن صعود حداقل به عنوان تیم دوم باید راتچابوری را دبل کند و پنجمین باخت متوالی این تیم را رقم بزند؛ اتفاقی که با توجه به دفاع آشفته راتچابوری چندان دور از انتظار نیست، تیم میزبان که وفا هخامنش مدافع 30 ساله ایرانی را لیست خود دارد، هر 4 بازی خود را در مرحله گروهی باخته و 10 بار دروازه‌اش باز شده در حالی که هنوز گلی مقابل نام این تیم به ثبت نرسیده است.

اما ناگویا گرامپوس ژاپن که با 4 برد صدرنشین این گروه است، امروز بدنبال تثبیت صدرنشینی است. صعود ناگویا به مرحله حذفی تا حدود زیادی قطعی شده و با توجه به تفاضل گل بالایی که بدست آورده‌اند، از دست رفتن صدر جدول برای آنها تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

برنامه بازی‌های گروه G

راتچابوری - پوهانگ استیلرز / ساعت 14:30

ناگویا گرامپوس - جوهر دارالتعظیم / ساعت 18:30

گروه H

در این گروه امشب چیزی درباره صعود تیم‌های قطعی نخواهد شد و معادلات با هر نتیجه‌ای که امشب ثبت شود به هفته‌های بعد می‌رسد. اما حساس‌ترین بازی امشب لیگ قهرمانان آسیا در این گروه برگزار خواهد شد، جایی که در آخرین بازی امشب گامبا اوساکا 5 امتیازی نماینده ژاپن باید به مصاف چیانگرای یونایتد 4 امتیازی از تایلند برود تا نبردی برای رسیدن به رده دوم را شاهد باشیم.

اما پیش از این بازی، تیم ته جدولی تامپینس روفرز که عدم راهیابی‌اش به مرحله حذفی تقریبا قطعی شده، یکبار دیگر کابوس چند روز پیش را پیش‌روی خود خواهد داشت، نماینده اندونزی در حالی امروز به مصاف تیم قدرتمند چونبوک موتورز خواهد رفت که بازی رفت را 9 بر صفر باخت و امروز با هر نتیجه‌ای غیر از برد قطعا از دور رقابت‌ها حذف خواهد شد.

برنامه بازی‌های گروه H

تامپینس روفرز - چونبوک موتورز / ساعت 18:30

گامبا اوساکا - چیانگرای یونایتد / ساعت 20:30

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار