مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

سنجش 60 هزار نوآموز دبستان و پیش‌دبستانی در هرمزگان آغاز شد

هرمزگان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت 270 پرسنل در 33 پایگاه ثابت و سیار استان، روند سنجش 60 هزار نوآموز دبستان و پیش دبستانی را آغاز کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۶۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
سنجش 60 هزار نوآموز دبستان و پیش‌دبستانی در هرمزگان آغاز شد

ایرج بیت اللهی در آئین نمادین افتتاح پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی مدرسه شاهد ناحیه دو بندرعباس، گفت: سنجش 60 هزار نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی آغاز شد و این روند تا پایان شهریور ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در تابستان سال جاری، 270 نفر در 33 پایگاه ثابت و سیار استان به مدت سه ماه، سنجش ۴۰ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان و ۲۰ هزار نوآموز بدو ورود به پیش دبستان را انجام می دهند.

به گفته بیت اللهی، نوآموزان در بهداشت عمومی و سنجش جسمانی، بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی مورد غربالگری و ارزیابی قرار می گیرند و والدین مطابق نوبت دهی و برنامه ریزی اعلام شده قبلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در پایگاه‌های سنجش معرفی شده، حضور پیدا می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش از پایه اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم نیز انجام می شود و شرایط دانش آموزان متقاضی جهش داشتن کارنامه خیلی خوب در خرداد ۱۴۰۰ برای دانش آموزان پایه اول و همچنین کارنامه خیلی خوب در خرداد ۱۴۰۰و دو سال ماقبل برای پایه بالاتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار