رقابت آثار منتخب دانش آموزان آذربایجان شرقی در مرحله نهایی جشنواره شادمانه‌های برفی سازمان دانش آموزی

تبریز (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت آثار شش نفر از دانش آموزان استان به مرحله نهایی جشنواره شادمانه‌های برفی سازمان دانش آموزی راه یافته و در سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) در شبکه شاد بر اساس جدول زمان اعلامی بارگذاری خواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رقابت آثار منتخب دانش آموزان آذربایجان شرقی در مرحله نهایی جشنواره شادمانه‌های برفی سازمان دانش آموزی

صمد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: جشنواره زمستان شاد با عنوان شادمانه های برفی با هدف تجمیع و جریان سازی فعالیت ها و پویش های زمستانه سازمان دانش آموزی در ۶ محور و پویش دهه بصیرت، یاوران انقلاب، بوسه بر بهشت، سپاس مربی، جشن نیکوکاری و جشن تولد زمین برگزار شد.

وی افزود: پس از ارسال شیوه نامه به نواحی و مناطق و سپس مدارس و اطلاع رسانی در کانال های و گروه های فضای مجازی، آثار رسیده به سازمان دانش آموزی ناحیه و منطقه پس از پایش اولیه به استان ارسال شده و پس از پایش نهایی، آثار برگزیده توسط استان به سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ارسال شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان ادامه داد: با پایان جشنواره زمستان شاد، آثار ارسالی پس از داوری جهت برگزاری نظر سنجی در کانال سازمان دانش آموزی ساپ به آدرس parvareshi4@ بارگذاری می شود.

وی اضافه کرد: در محور پویش بصیرت اثر دانش آموز فاطمه امیرخانی از منطقه ملکان به مرحله نهایی راه یافته است که بر اساس زمان اعلامی روز شنبه 12 تیرماه از ساعت9 صبح به منظور نظر سنجی در کانال ساپ بارگذاری شود.

علیزاده گفت: در محور یاوران انقلاب(فضاسازی منزل) اثر دانش آموزان ستایش و ثنا احمدی و در محور بوسه بر بهشت(بوسه بر دستان مادر) اثر دانش آموز مبینا فهیمی از منطقه جلفا به عنوان منتخب استان هستند که به ترتیب در 17 و 19 تیرماه در کانال ساپ بارگذاری می شوند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان ادامه داد: در محور بوسه بر بهشت (بوسه بر دستان پدر) اثر دانش آموز هستی زینلی از بناب در 20 تیرماه و در محور شور نیکوکاری اثر دانش آموز رها فرهنگ در 21 تیرماه و در محور جشن تولد زمین نیز اثر زینب پاکدوست از آذرشهر در 22 تیرماه در کانال ساپ بارگذاری می شوند.

وی بیان کرد: با توجه به این که منتخبین نهایی با رای مستقیم کاربران انتخاب می شوند دانش آموزان و مربیان می توانند مطابق برنامه اعلامی، در این نظرسنجی شرکت کنند.

نتایج نهایی و برگزیدگان جشنواره، یک هفته پس از پایان مدت نظرسنجی اعلام و جوایزی به منتخبین تقدیم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار