فعالیتهای تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه زلزله زده شُنبه

خبرگزاری پانا : فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب فعالیتهای فرهنگی , هنری , و ادبی در شهر شُنبه شهرستان دشتی ادامه دارد .

کد مطلب: ۱۱۹۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب فعالیتهای فرهنگی , هنری , و ادبی در شهر شُنبه شهرستان دشتی ادامه دارد .

به گفته مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای کودکان , آموزش و برگزاری کلاسهایی در حوزه هنر نقاشی کودک , قصه گویی و نمایش و اکران فیلم کودک از مهمترین فعالیتهای کانون در تابستان امسال در منطقه شُنبه بوده است .
زکیه امیر پور افزود : با توجه به این که اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراهم کردن بستری مناسب در حوزه فرهنگی و هنری برای کودکان است .این اداره کل توانسته است اوقات فراغت و پر نشاطی را در تابستان امسال برای کودکان شُنبه فراهم آورد .
امیر پور استقبال از فعالیتهای کانون را رضایت بخش دانست و افزود : آشنایی خانواده های کودکان در منطقه شُنبه با فعالیتهای کانون شرایط حضور بیشتر کودکان را در کلاسها و برنامه های آموزشی فراهم آورده وی گفت : در حال حاضر 6 مربی و 2 واحد سیار کتابخانه در 7 منطقه شهر شُنبه در قالب پایگاه امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال فعالیت می باشند که امید است بر ااساس برنامه های صورت گرفته و توجه ویژه مسولان به برنامه های فرهنگی گامهای مهمتری در این منطقه برداشته شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار