۳۰۰ کارشناس سلامت بر حوزه‌های کنکور گیلان نظارت می‌کنند

رشت (پانا) - مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت ٣٠٠ نفر از کارشناسان سلامت و محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ در گیلان نظارت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۶۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
۳۰۰ کارشناس سلامت بر حوزه‌های کنکور گیلان نظارت می‌کنند

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مهدی جواهرشناس گفت: حوزه های امتحانی داوطلبان کنکور سراسری در استان گیلان قبل از برگزاری آزمون، هنگام برگزاری و پس از آن «پایان برگزاری آزمون زمان خروج داوطلبان» تحت نظارت دقیق قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه محل برگزاری آزمون ها یک روز قبل از آغاز کنکور سراسری ضدعفونی می شود، اضافه کرد: رعایت فاصله در چیدمان صندلی به لحاظ مراعات فاصله فیزیکی داوطلبان از موارد مورد تاکید است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: اگر در حوزه ای رعایت پروتکل های بهداشتی کامل اجرا نشده باشد موارد اعلام خواهد شد که در اسرع وقت باید در رفع آن اقدام کنند.

وی بیان کرد: طبق آخرین پروتکل های بهداشتی میان وعده غذایی بین داوطلبان و کارکنان به صورت بسته بندی توزیع می شود و به هر داوطلب نیز یک بطری آب آشامیدنی بسته بندی برای مصرف تحویل داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار